مظلومی: هنوز میخواهم برای استقلال بازیکن بگیرم

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب، باید بگویم برخلاف آنچه که خیلی ها تصور می کنند که این بازی آسان باشد، من به عنوان مربی تیم چنین اعتقادی ندارم. ما با تیمی جوان و باانگیزه بازی داریم. البته ما هم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار داریم که می خواهیم در برابر چنین تیمی بازی کنیم. شناخت لازم را از حریف داریم و بازی های استقلال اهواز را آنالیز کرده ایم. برای آن ها احترام خاصی قائل هستیم. 

وی ادامه داد: ان شاء الله بازی خوبی پیش روی داشته باشیم. تمام تلاش خود را می کنیم که سه امتیاز بازی را از ان خود سازیم و صدر جدول را همچنان حفظ کنیم.

مظلومی در رابطه با جذب بازیکن جدید برای استقلال خاطرنشان کرد: نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول است و هر بازی برای خود فینال است. درخواست دادیم که یک بازیکن جدید جذب کنیم و هنوز هم پرونده این بازیکن بسته نشده است. اما با توجه به تجربیاتی که داشتیم بازیکنی که می خواهیم که بازی او را ببینیم. درحالی که بازیکنان می خواهند بدون تست دادن قرارداد ببندند که این مساله را نمی پذیریم. اما بچه ها هم جملگی زحمت فراوانی کشیده اند و جا دارد از آن ها تشکر کنم. به هر صورت اگر نشود هم، خودمان با همین نفرات به کار خود ادامه می دهیم.

وی در رابطه با سیستم دفاعی خود در مقابل ذوب آهن گفت: من در کنفرانس پایان بازی با ذوب آهن گفتم که اصلا از بازی راضی نبودم. به هر حال شرایط سختی در بدنسازی داشتیم که البته برای همه تیم ها هم هست. در برابر تیم بسیار خوبی با مالکیت بالای توپ بازی داشتیم که بازی در زمین آن برای همه تیم ها سخت است. در هر صورت بچه ها تلاش خود را کردند و زحمت خود را کشیدند. از نتیجه ای که مقابل ذوب آهن به دست آوردیم راضی هستیم. 

سرمربی استقلال درباره محرومان تیم خود اذعان داشت: حاج محمدی و رحمتی سه اخطاره هستند. خسرو حیدری و محسن کریمی هم مصدوم هستند. 

مظلومی درباره غیبت رحمتی به خاطر سه کارته بودن اذعان داشت: قبلا هم توضیح دادم. پس از بازی  از من پرسیدند که رحمتی عمدا کارت گرفته است که من گفتم این طور نبوده است و من هم گفتم که این طور نیست. او یک ماه شبانه روز زحمت کشید و حیف شد که این بازی را از دست داد. دو کارت قبلی خود را هم روی مساله مصدومیت گرفت. تعللی که داشت سبب شد که داور به او کارت دهد اما کسی به دو کارت دیگر او توجهی نکرد و همه درباره این کارت گفتند. اما به هر حال ما طالب لو را داریم و مشکلی از این بابت نداریم.