ترکیب استقلال اعلام شد

پرویز مظلومی برای این که جلوی استقلال اهواز ناشناخته و انتهای جدولی به یک برد شیرین و سرنوشت ساز برسد ترکیبی بسیار متفاوت نسبت به بازی های قبلی انتخاب کرد.

 

درون دروازه با محرومیت سیدمهدی رحمتی بار دیگر این فرصت نصیب وحید طالب لو شد تا با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود.

 

در خط دفاع حنیف عمران زاده با اتمام محرومیتش به ترکیب بازگشت تا در کنار هرایر مگویان زوج میانی باشند. در دفاع چپ میثم مجیدی بعد زا عملکرد ضعیف برابر ذوب آهن جای خود را به یعقوب کریمی داد. میلاد فخرالدینی هم دفاع راست خواهد بود.

 

در میانه میدان زوج امید ابراهیمی و روزبه چشمی همچنان در ترکیب اصلی حضور دارند . در کنار آنها علیرضا رمضانی در پست هافبک چپ و مهدی مومنی هم هافبک راست بازی می کنند.

 

در خط حمله هم مظلومی زوج شهباززاده و انصاری را مثل هفته های گذشته به میدان فرستاده تا از ضعف های دفاعی رقیب اهوازی سود برده و گل های استقلال را به ثمربرسانند. با این ترکیب نسبتا متفاوت باید منتظر ماند و دید شاگردان مظلومی مقابل تیم انتهای جدولی و ناشناخته اهوازی چه خواهند کرد.

 

ترکیب استقلال برابر استقلال اهواز: وحید طالب لو، هرایر مگویان، میلادفخرالدینی، حنیف عمران زاده، یعقوب کریمی، جابر انصاری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، علیرضا رمضانی و مهدی مومنی