اگر حرفه ای بودیم طارمی را تنبیه می کردیم!

جعفر کاشانی در رابطه با تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان اظهار داشت:من بخش هایی از این بازی را دیدم و باز هم متوجه شدم که متاسفانه بازیکنان پرسپولیس فرصت سوزی کردند و نتوانستند در یک بازی برتر سه امتیاز را کسب کنند. خیلی از بازی ها پرسپولیس چنین شرایطی داشته که می توانسته پیروز میدان باشد اما به خاطر بی دقتی بازیکنان این فرصت از دست رفته است. 

وی افزود: بازیکنان این تیم اکثرا جوان هستند و می توان گفت هنوز در ترکیب تیم بزرگی مثل پرسپولیس جا نیفتادند. پرسپولیس هنوز شخصیت قهرمانی پیدا نکرده اما در مسیرش گام بر می دارد. لیگ امسال هم مهم است اما مسیر ما طوری است که بیشتر روی سال های آینده امیدوارم باشیم تا این تیم با انسجام بیشتری در مسابقات حاضر شود. البته آن چنان با صدر جدول فاصله ای وجود ندارد و با چند برد پیاپی پرسپولیس هم می تواند صدرنشین شود اما نیاز است بازیکنان تجربه شان کمی بالاتر برود. متاسفانه بعد از گذشته نوزده هفته هنوز یک پنالتی را نمی توانند تبدیل به گل کنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره علت هدر رفتن پنالتی های این تیم در این فصل تاکید کرد: دلیل اصلی اش را که باید از کادر فنی پرسید چون برانکو است که پنالتی زن تیم را مشخص می کند. با این حال خیلی هم نباید انتقاد کنیم چون تیم روند رو به رشدی پیدا کرده و اگر تیم را با همین مطقع در نیم فصل اول مقایسه کنیم متوجه می شویم که پرسپولیس شرایط بسیار بهتری پیدا کرده است.

وی درباره عملکرد نه چندان چشمگیر لوبانف درون دروازه پرسپولیس گفت: عوض شدن دروازه بان تیم باعث می شود ناهماهنگی در تیم رخ دهد. باید کمی به دروازه بان جدید زمان بدهیم تا در تیم جا بیفتد. او تازه چند بازی است که برای پرسپولیس به میدان رفته و از الان نمی توان درباره عملکردش قضاوت کرد. البته به نظر می رسد از نظر بدنی کمی از شرایط آمادگی به دور است و باید با تمرینات مداوم به آمادگی کامل برسد. من معتقدم اگر همین پنالتی های ما در این فصل گل می شد الان صدرنشین بودیم و دیگر به دنبال مقصر از دست رفتن امتیازات نمی گشتیم.

کاشانی در واکنش به انتقاداتی که از طارمی به دلیل حضور دیرهنگامش در سینما تا پاسی از شب 48 ساعت قبل از بازی ذوب آهن بیان داشت: واقعا فکر می کنید که ما حرفه ای هستیم؟ ما فقط ادای حرفه ای ها را در می آوریم. طارمی خیلی جوان است و باید با این جوان کار کرد تا یکسری مسائل را متوجه شود وگرنه اگر فقط بخواهیم تنبیه کنیم این جوان سرخورده شده و از مسیر رو به رشدش خارج خواهد شد. متاسفانه به نظر می رسد بازیکنانی نظیر طارمی که جوان هستند و این روزها در زمین جزو بازیکنان کلیدی تیم محسوب می شوند ظرفیت پذیرش توجه بیش از حد هواداران و رسانه ها به خود را ندارند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره صحبت های ضد و نقیض مسئولان این تیم درباره تمدید قرارداد برانکو گفت: من از این موضوع کاملا بی اطلاعم و اگر هر مسئولی از باشگاه پرسپولیس گفته برای تمدید قراردادش توافق کرده خودش باید پاسخگو باشد. چیزی که من می دانم این است که تا این لحظه در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هیچ بحثی درباره تمدید قرارداد سرمربی تیم انجام نشده است.