من کی باشم که با آندو دعواکنم

رحیم زهیوی درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی سختی را در مقابل تیم خوب و پرمهره سایپا داشتیم که خدا را شکر در نهایت با یک گل دیرهنگام به حقمان که سه امتیاز بود رسیدیم. بعد از سه بازی که در کسب پیروزی ناکام بودیم خیلی ها گفتند که کار استقلال خوزستان تمام شده ولی این طور نبود و دیدید که چگونه دوباره به صدر رسیدیم.

وی در ادامه افزود: در بازی با سپاهان برد حق ما بود اما مساوی کردیم. بعد از آن در برابر پرسپولیس بد بودیم و باختیم ولی در جدال با فولاد به راحتی با سه چهار گل اختلاف باید می بردیم که شانس با ما یار نبود و خدا به فولاد نگاه کرد. اما خدا را شکر این بدشانسی ها در بازی با سایپا تمام شد.

زهیوی درباره درگیری اش با آندو تیموریان در بازی با سایپا خاطرنشان کرد: من کی باشم که بخواهم با آندو دعوا کنم و درگیر شوم؟ ماجرا از این قرار بود که دروازبان ما توپ را به مرکز زمین فرستاد؛ من رفتم که مثل همیشه رویآن اثر بگذارم که آ«دو از عمد با آرنجش به قلبم زد. من بر روی زمین افتادم و مصدوم شدم ولی او سمتم نیامد. بعد که بلند شدم به اوگفتم آقا آندو حالا که من را زدی و داور خطا گرفته کاش عذرخواهی می کردی. او هم سر من داد زد و گفتم کارت را بکن و حرف زیادی نز من هم دیگر چیزی نگفتم و بعد از بزای از او عذرخواهی کردم و او هم گفت فوتبال است و پیش می آید.

وی درباره استوک های جدیدش که شبیه لوییز سوارز است گفت: من تازه متوجه شده ام که سوارز هم این استوک ها را می پوشد. از طرح مشکی و سبز این استوک خوشم آمد و. خریدمش و اصلا به خاطر سوارز این کار را نکردم.

هافبک استقلال خوزستان درباره اینکه ایا فکر می کرد استقلال اهواز، در آزادی استقلال را متوقف کند؛ اذعان داشت: اصلا فکرش را هم نمی کردیم که استقلال اهواز این طور بازی کند و استقلال در آزادی جلوی هوادارانش متوقف کند. اگر گل طالب هم دیده می شد الان شگفتی کامل شده بود و ما هم به تنهایی در صدر جدول قرار داشتیم.

وی درباره اینکه آیا قبول دارد نسبت به گذشته افت کرده است یا خیر، تصریح کرد: اصلا این طور نیست. من در بازی با سپاهان گل زدم. مقابل پرسپولیس مثل بقیه بد بودم. در بازی با فولاد چند پاس گل دادم. این قدر خوب بودم که اسکوچیچ به من تبریک گفت و چاگو هم رو به من کرد و گفت: You play very nice(خیلی زیبا بازی می کنی). در بازی با سایپا هم خیلی خوب بودم. پاس من به سینگ باعث شد که او پاس گل بدهد.

هافبک سوسنگردی استقلال خوزستان درباره اینکه آیا پشیمان نیست که به سپاهان نرفته است؛ تصریح کرد: چرا باید پشیمان باشم؟ تیم ما صدرنشین است و سپاهان جزو بالانشینان نیست. دوست داشتم آن موقع بروم و از تیم سپاهان هم به خاطر پیشنهادش تشکر می کنم ولی ویسی اجازه نداد و من هم ناراضی نیستم. انشا.. سپاهان هم در ادامه لیگ موفق باشد.

وی درباره اینکه آیا نبود زبیدی احساس می شود یا خیر بیان داشت: اوضاع چندان بعد از رفتن او تغییر نکرده است اما انشا.. هر چه زودتر برگردد تا خط حمله ما زهردار تر شود.

زهیوی در پایان درباره بازی این هفته با تراکتورسازی گفت: بازی سختی است اما تراکتوری ها بدانند برایشان نقشه داریم. دست کادر فنی درد نکند که این قدر ما را کمک می کند. انشا.. با همت بچه ها و درایت کادر فنی یک سهمیه آسیا را برای مردم خوب خوزستان بدست می آوریم.