باور عموم این است که آیفون دوربین خوبی دارد؛ سریع عکس می گیرد، قابل اعتماد است و عکس های زیبایی را می شود با آن گرفت. اپل حتی یک صفحه اختصاصی برای این منظور در وبسایت خود دارد و در آنجا مجموعه ای از عکس های فوق العاده را که با جدیدترین آیفون ها گرفته شده اند با عنوان Shot on iPhone در معرض دید کاربرانش قرار داده است.

این شرکت، در صفحه ای که برای دوربین آیفون در وبسایت خود ایجاد کرده این جمله را ذکر کرده: «تصور کنید چه کارهایی می توانستید با این دوربین پیشرفته انجام دهید».

 

حالا که زمان برگزاری رقابت های سوپرباول در آمریکا فرا رسیده، تیم کوک مدیر عامل اپل تصمیم گرفت قابلیت های آیفون را بار دیگر به کاربران و هواداران این برند گوشزد کند و باید بگوییم که با این کار بدترین ضربه را بر پیکره دوربین آیفون زد.

 

کوک بدون آنکه به عواقب کار خود فکر کند، روز گذشته تصویری از زمین فوتبالی که در آن حضور داشت را منتشر کرد که به خاطر پیروزی تیم Denver Broncos بر Carolina Panthers در حال پر شدن از جمعیت بود.

عکس منتشر شده به طرز وحشتناکی تار است و ابدا برای منتشر شدن، آن هم توسط مدیرعامل شرکتی که مرتبا از کیفیت بالای دوربین موبایل تولیدی اش دم می زند مناسب نبود.

 

بعد از این ماجرا، کاربران توئیتر تیم کوک را به خاطر چنین حرکتی و آیفون را هم از آن جهت که برخلاف موبایل های دیگر فاقد سیستم لرزشگیر اپتیکال است مورد انتقاد قرار دادند و مدعی شدند که اگر چنین سیستمی برای آیفون در نظر گرفته شده بود، بهتر می توانست از این رویدادها عکس بگیرد.

 

 

آبروریزی مدیر عامل اپل با عکاسی اش !  + عکس

 

جالب است بدانید که برخی از کاربران به کوک توصیه کرده اند از یکی از موبایل های سامسونگ استفاده کند تا عکس های بهتری بگیرد.