پرسپولیس اینگونه بازی کند قهرمان است

بزیک در مورد تساوی پرسپولیس و سپاهان به خبرورزشی گفت: در مجموع بازی قشنگی بود ولی فکر می‌کنم نیمه دوم این مسابقه پربارتر و فنی‌تر بود. هر دو تیم حملاتی روی دروازه داشتند ولی سپاهان در نیمه اول برای مدارا کردن آمده بود و لایه‌های دفاعی را فشرده کرده بود.

آنها حتی نیمه اول را با برد به رختکن رفتند ولی در نیمه دوم تغییرات برانکو مثبت بود. پرسپولیس رو به جلو فوتبال بازی کرد و مزد تعویض‌ها و شجاعتش را گرفت. معتقدم هر دو تیم می‌توانستند برنده این بازی باشند. بزیک در مورد موقعیتی که طارمی در دقایق آخر از دست داد، خاطرنشان کرد: این اتفاق برای هر مهاجمی ممکن است پیش بیاید و بهترین مهاجمان دنیا هم موقعیت از دست می‌دهند.

اگر موقعیت طارمی گل می‌شد، بازی دراماتیکی برای پرسپولیس از آب درمی‌آمد ولی چیزی از ارزش‌های پرسپولیس و طارمی کم نشد. او در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: پرسپولیس در نیمه اول به این دلیل خوب بازی نکرد که دو هافبک این تیم که مقابل مدافعان بازی می‌کردند، از حد معمول عقب‌تر بودند. در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و پرسپولیس توانست برتری‌اش را دیکته کند. من معتقدم پرسپولیس در این بازی در خط دفاعی ناهماهنگ بود ولی منظور من این نیست که آنها در خط دفاعی ضعیف هستند.

در این مسابقه ساختار دفاعی پرسپولیس مشکل داشت، در ضمن فکر می‌کنم پرسپولیس از این مسابقه برد می‌خواست تا عقب نماند و همین موضوع به بازیکنان استرس داده بود.

بزیک در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: رقابت خیلی فشرده است ولی معتقدم اگر پرسپولیس در ادامه بازی‌ها مثل نیمه دوم بازی با سپاهان بازی کند، قطعاً قهرمان خواهد شد، هرچند که این کار خیلی سخت است. به نظر من پرسپولیس بهترین فوتبال را در لیگ انجام می‌دهد و البته من از بازی‌های ذوب‌آهن هم خوشم می‌آید.