بیت الله رضایی در رابطه با جلسه روز گذشته خود با مجید جلالی اظهار داشت: تصمیم گرفتیم برای شناخت نقاط ضعف خود و بررسی دلایل 2 شکست اخیر با سرمربی تیم جلسه ای را برگزار کنیم. در این نشست هم من و هم جلالی به نکات جدیدی دست یافتیم که انشاالله با رفع نقاط ضعیف دیگر شاهد تکرار نتایج ضعیف هفته های اخیر نخواهیم بود.

وی همچنین درباره اینکه گفته می شود جلالی در این نشست از مشکلات مالی تیم و عدم پرداختی مناسب به بازیکنان گلایه کرده است، عنوان کرد: به هر حال شاید من هم یکسری ضعف ها داشته باشم که بخشی از دلایل ناکامی تیم را در بر بگیرد. از این پس سعی خود را بیشتر می کنیم تا بتوانیم پرداختی مناسبی به بازیکنان داشته باشیم و کادرفنی نیز باید تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارد تا از این هفته دوباره استارت بردهای خود را بزنیم.

مدیرعامل سایپا درباره اینکه جواد نکونام بعد از گلایه های که او از این بازیکن انجام داده بود، در بازی اخیر به ورزشگاه آمد، تصریح کرد: من گلایه کرده بودم که نکونام از ما خداحافظی نکرد اما او در این بازی پیش من نشست و عذرخواهی کرد. نکونام اعلام کرد در قطر کارهایی داشته که در آن مقطع امکان حضورش در ایران فراهم نبوده، به همین دلیل در این مقطع به کشورمان آمده تا از اعضای تیم سایپا خداحافظی کند.

وی ادامه داد: به هر حال او بازیکن بزرگی است و شاید در آینده بازیکن یا مربی سایپا شود. ما هم نباید پل های پشت سر خودمان را خراب کنیم چون نکونام قطعا می تواند در آینده فوتبالش هم موفق باشد.

رضایی در رابطه با اینکه تیموریان در بازی نخست خودش چیز خاصی نشان نداد، گفت: این بازیکن نیاز به زمان دارد تا در ترکیب تیم جا بیفتد. البته من معتقدم که آندو را از همین بازی با سپاهان تماشا کنید و از بازی او در زمین لذت ببرید. قطعا برای برد به اصفهان می رویم.

مدیرعامل سایپا در پایان درباره هدف تیمش در فصل جاری بیان داشت: ما از ابتدای فصل هم گفتیم هدفمان کسب سهمیه است و هنوز هم روی حرفمان هستیم. این تیم پتانسیل قرار گرفتن در میان 3 تیم بالای جدول را دارد.