برانکو صلاح بداند سوشا بازی میکند

مربی تیم پرسپولیس گفت: درود به شرف ارباب رسانه که عده ای از آن ها در هوای سرد برای رساندن آخرین اخبار به مردم در تمرینات حاضر می شوند و عده ای دیگر برای روشن شدن ذهن افکار عمومی قلم می زنند.

مصطفی قنبرپور درباره حل مشکل سوشا مکانی و حضور دوباره اش در مسابقات پرسپولیس اظهار داشت:با تلاشی که سرپرست باشگاه پرسپولیس انجام داد،ظاهرا مشکل سوشا حل شده است و او می تواند از این پس در مسابقات حضور داشته باشد.او تمرینات خوبی را انجام داده و حرفه ای عمل می کند.کادر فنی و شخص برانکو از وی رضایت دارد.در صورت صلاحدید برانکو،مکانی می تواند در بازی های آتی به میدان برود.

وی درباره اظهارات پرویز مظلومی پیرامون اینکه داوری ها به نفع یک تیم خاص است گفت:من به همه نظرات احترام می گذارم.ولی اعتقاد دارم روح ورزش روح بازی جوانمردانه است.همه باید این روند را رعایت کنیم.اگر خاطرتان باشد،در نیم فصل اول اشتباهات مکرری علیه پرسپولیس توسط داوران به وجود آمد و حتی ما را از گردونه جام حذفی کنار زد.اما به این اعتقاد داریم همه این اشتباهات سهوی بوده و عمدی در آن نبوده است.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:ارکان باشگاه پرسپولیس همگی از بزرگ تا کوچک تلاش خود را انجام می دهند تا تیم به سرمنزل مقصود برسد.هدف ما چیزی جز قهرمانی نیست و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی مضایغه نمی کنیم.

وی درباره اعلام سازمان لیگ مبنی بر اینکه سایپا در آزادی از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد؛ اذعان داشت: خوشبختانه پرسپولیس هواداران بامعرفی دارد که هیچ کجا تنهایش نمی گذارند. آن ها در روزهای سختی کنار ما بودند و حالا هم دوباره همراه ما خواهند بود. بدون شک بازی کردن در آزادی به سود ما خواهد بود و امیدواریم از بازی سخت با تیم خوب سایپا سه امتیاز را کسب کنیم.

مصطفی قنبرپور درباره کری علی اکبر طاهری در مراسم امروز مبنی بر اینکه در جشن قهرمانی پایان فصل پرسپولیس قالیباف را دعوت خواهد کرد؛ خاطرنشان کرد: حرفی که دکتر طاهری زده اند اصلا کری نبوده است. ایشان حرف دل خیلی از پرسپولیسی ها را زده اند و انشا... برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم.

وی درباره خستگی بازیکنان پرسپولیس در مراسم واگذاری ورزشگاه ها و خمیازه های بازیکنان بیان داشت: این همان بحث نظم و انضباطی است که پیش تر خدمتتان عرض کردم. کاری به بقیه نداریم و برای همه احترام قائلیم اما در این مراسم باید احترام کامل را به جا می آوردیم. اساتیدی چون دکتر قالیباف در این مراسم حضور داشتند و رسم ادب حکم می کرد که بازیکنان هم حضور داشته باشند.

قنبرپور در پایان درباره صحبت کانال رسمی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بعضی از رسانه ها پرسپولیسی هستند و می خواهند برای استقلال حاشیه سازی کنند گفت: ما همه مکمل هم هستیم. درود به شرف ارباب رسانه که عده ای از آن ها در هوای سرد برای رساندن آخرین اخبار به مردم در تمرینات حاضر می شوند و عده ای دیگر برای روشن شدن ذهن افکار عمومی قلم می زنند.اگر خبرنگاران نباشند مشکلات بسیار زیادی برای فوتبال به وجود می آید و من به عنوان مربی پرسپولیس از همه آن ها تشکر می کنم.