طبق اعلام قبلی قرار بود فرهاد مجیدی روز چهارشنبه به محل تمرین استقلال برود اما به یکباره اعلام شد وی روز جعه در ورزشگاه آزادی حاضر خواهد شد اما در حالی  فرزاد مجیدی خبر عدم حضور برادرش در تمرین استقلال را اعلام کرده است که هواداران استقلال در تمرین روز چهارشنبه آبی ها چشم انتظار هفت محبوبشان بودند.

این خبر در حالی روز دوشنبه اعلام شد که در ساعات پایانی روز یکشنبه و پس از شکست استقلال برابر نفت تهران، سردار سعادتی مسئول کانون هواداران استقلال در گفت و گویی اعلام کرد:خیلی بی‌جهت می‌بینیم که برای یک پیشکسوت نه چندان قدیمی، سایت باشگاه استقلال تبلیغ می‌کند و ما دیگر نفهمیدیم که این چه صیغه‌ای است که او می‌خواهد به تمرین و ورزشگاه برود. که به نظر می رسد صحبتهای او اولین جرقه برای عدم حضور مجیدی در تمرین استقلال بود.

پس از این اتفاقات فرزاد مجیدی که پیش از این و پس از شکست تیمش برابر نفت اعلام کرده بود که مجیدی چهارشنبه به تمرینات استقلال می آید ظرف کمتر از بیست و چهار ساعت با چرخشی عجیب اعلام کرد فرهاد تنها روز جمعه به ورزشگاه خواهد رفت.  شنیده ها حاکی از این است که صحبتهای مسئول کانون هواداران استقلال که تلویحا حامل پیام لیدرهای این باشگاه بوده است از یک سو و دلخوری سرمربی استقلال از فرهاد باعث شده است تا شماره هفت محبوب آبی ها فعلا قید حضور در تمرین استقلال را بزند.