بیرانوند:فصل بعد مرا در پرسپولیس ببینید

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم نفت تهران سال های قبل طی اظهارنظری گفته بود که استقلالی است. در مقطع زمانی نقل و انتقالات تیم فصل تا آستانه پرسپولیس شدن هم پیش رفت ولی در نهایت با عدم رضایت مدیران نفت در این تیم ماندنی شد. بیرانوند که در دیدار برابر استقلال تهران بهترین بازیکن زمین بود، گفت وگویی وی را بخوانید. 

 

یعنی ممکن است سال بعد به پرسپولیس بروی؟

ان شاءالله.

 

در بازی مقابل استقلال هم دو، سه واکنش خوب داشتی.

خداراشکر بازی خوبی مقابل استقلال انجام داده ایم و هواداران یک بازی قشنگ را تماشا کردند که شاید یکی از بهترین بازی های این فصل بود. هر دو تیم موقعیت های خیلی خوبی داشتند. ما افسوس می خوریم چرا در بازی با الجیش موقعیت های مان تبدیل به گل نشد و حذف شدیم. البته بازی با الجیش را در ورزشگاه آزادی به خاک سپردیم و دنبال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی لیگ برتر هستیم.

در طول بازی با استقلال هواداران این تیم علیه تو شعارهایی دادند؛ در حالی که در گذشته گفته بودی استقلالی هستی.

من الان زیر ذره بین تمام مردم ایران هستم هر حاشیه و هرحاشیه و صحبتی که پیش می آید را زیر نظر دارند و من هم از شعار آنها ناراحت نمی شوم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و تماشاگر آزاد است هرچه دوست دارد بگوید. ضمن اینکه من هیچ وقت نگفته بودم استقلالی هستم. آقای منصوریان یک مصاحبه کرده و گفته بود که همه می دانند بیرانوند استقلالی است.

 

آینده خود تو با نفت چه می شود؟

فعلا قرارداد دارم. امسال سال آخرم با این تیم است مدیریت باشگاه نفت اوایل فصل تصمیم گرفت با من تمدید کند اما برای فصل بعد خودم تصمیم می گیرم هدفم حضور در یک تیم خوب اروپایی است و حتی روزی 3، 4 نوبت تمرین اضافه می کنم. پیشنهاد اروپایی هم دارم ولی دست مدیران نفت است.

 

وضعیت مالی تیم نفت تهران چطور است؟

عالی  است(باخنده)