مراقب باش آقای برانکو!

پرسپولیس در پنج بازی اخیرش برابر سایپا اصلا عملکرد قابل دفاعی نداشته است.

 

این تیم بازی رفت سال گذشته را در مسابقه‌ای که هرگز پخش تلویزیونی نشد به سایپا باخت.

درخشان بعد از آن مسابقه گفته بود: «کاش بازی پخش می‌شد و مردم فوتبال تیم مرا می‌دیدند.» با این وجود بعدتر هم که اختلاف فدراسیون و صداوسیما حل شد و بازی‌ها روی آنتن رفت، مردم چیزی از تیم حمیدخان ندیدند! در بازی برگشت فصل گذشته هم در حالی که سرخپوشان با دو گل از حریف پیش بودند، سایپا در نهایت کار را به تساوی کشاند. بازی رفت امسال هم با شکست قرمزها همراه بود تا پرسپولیس از این سه بازی فقط یک امتیاز گرفته باشد.

 

نکته جالب دیگر در این زمینه به ضعف اساسی مدافعان راست پرسپولیس در مقابل سایپا مربوط می‌شود. فصل گذشته در بازی برگشت، بابک حاتمی روی گل اول مقصر بود و یک گل به خودی هم زد. امسال هم در بازی رفت، داور خطای هند پنالتی رامین رضاییان را گرفت، گرچه در نهایت مشخص شد توپ به سر او خورده است.

 

خلاصه اینکه پرسپولیس اگر می‌خواهد طلسم ناکامی برابر سایپا را بشکند، بیشتر از هر چیز دیگری باید مراقب دفاع راست‌هایش باشد! آخرین برد پرسپولیس برابر سایپا به بازی برگشت لیگ سیزدهم برمی‌گردد که سرخپوشان با تک‌گل محسن مسلمان توانسته بودند حریف را از پیش رو بردارند. جالب اینکه دایی هم بازی رفت آن سال را با یک گل به سایپا باخته بود تا روشن شود این تیم برای قرمزها چه حریف سرسختی است.