مهرداد میناوند که از گزارش عادل نیز دلخور بود، در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «متاسفانه بازهم پایان مسابقه زمان حراج امتیازات بود. در روزی که فرصت سوزی های ما ادامه داشت متاسفانه روی اتفاق هم گل خوردیم و دو امتیاز حساس را به راحتی از دست دادیم. این تعداد بالای از دست دادن موقعیت ها اصلا خوب نیست و دردسر ساز شده است. باید بپذیریم که مالکیت توپ را در نیمه دوم به حریف واگذار کرده بودیم. بازی دیروز به ما ثابت کرد که برانکو هم ممکن است اشتباه کند, کم کردن هافبک ها و اضافه کردن به تعداد مدافعین عملا مرکز زمین را به سایپا واگذار کرد, شاید حضور کفشگری و کمندانی می توانست برای ما راهگشا باشد. من به جناب برانکو و مدیریت محترم باشگاه پیشنهاد می کنم بخشی از قرارداد جری بن‌سون را به عنوان جریمه کم کنند تا این بازیکن و دیگران متوجه شوند پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و نباید با عصبانیت و پرخاش وارد زمین شوند تا تیم را اینچنین دچار مشکل نکنند, شاید اگر ده نفره نمی شدیم گل تساوی را دریافت نمی کردیم.

 

در آخر تشکر می کنم از شما هواداران فهیم پرسپولیس که دیروز هم برای عشقتان سنگ تمام گذاشتید, باور کنید شما بهترین هستید. به حمایت از تیم محبوبمان تا جشن قهرمانی ادامه می دهیم.

 

پ ن: جناب آقای عادل فردوسی پور ما همیشه از شما به عنوان یک شخص عادل یاد می کنیم، لطفا حواستان باشد صحبت های شما چقدر روی اعصاب و احساسات مخاطب اثر می گذارد, شما باید به عنوان نماینده رسانه ملی اصل بی طرفی را رعایت کنید».