داوری دیروز به سود مظلومی چرخید!

مسعود عنایت  در مورد اینکه پرویز مظلومی گفته بود داوری‌ها به سود تیم خاصی چرخیده است، گفت: در بازی دیروز با گسترش داوری به سود مظلومی و تیم استقلال چرخیده بود. کمک داور دوم آقای طالقانی یک آفساید اشتباه به ضرر گسترش اعلام کرد. این صحنه می‌توانست یک موقعیت تک به تک شود. البته من در مورد اظهارات ایشان نامه‌ای را تنظیم کردم که فردا به دبیر فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهم و از پرویز مظلومی به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ایم. البته ما نمی‌توانیم به طور مستقیم با کمیته انضباطی در ارتباط باشیم بلکه ما به دبیر فدراسیون نامه می‌زنیم.

وی در مورد اخراج محمد نصرتی گفت: اخراج این بازیکن درست بود. اگر داور نصرتی را اخراج نمی‌کرد کارش ایراد داشت.

عنایت در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند باید ضربه پنالتی گسترش تکرار می‌شد، گفت: در کجای دنیا ضربات پنالتی را تکرار می‌کنند که بخواهیم در لیگ برتر ایران چنین کاری کنیم.

رئیس دپارتمان داوری در مورد اظهارات دراگان اسکوچیچ علیه داور که او را پلنگ صورتی خطاب کرده بود، گفت: متاسفانه مربی خارجی به ایران می‌آید و به داور ما توهین می‌کند. این مرتبه اولی نیست که اسکوچیچ به داوران ما توهین کرده است. باید از کمیته انضباطی بپرسید که چرا یک مربی خارجی می‌تواند چند بار به داوران ایرانی توهین و بی‌احترامی کند.

عنایت در مورد اینکه چرا حواله سکه‌های داوران تبدیل به سکه نشده و کاغذ مانده است، گفت: متاسفانه حواله‌هایی که فدراسیون فوتبال داده هنوز به سکه تبدیل نشده است. امور مالی فدراسیون می‌گوید ما پول نداریم که سکه بدهیم و اکنون هم فعلا این کاغذها در دست داوران است. بابک وسیله‌بر هم که در فینال جام شهدا از داوری خداحافظی کرد و حواله یک سکه را گرفته هنوز به سکه‌اش نرسیده است.

عنایت در مورد انتخاب نماینده داوران در مجمع انتخاباتی 11 اردیبهشت فدراسیون فوتبال گفت: دکتر اسدی دبیر فدراسیون به من گفت که یک فردی را برای حضور در این مجمع انتخاب کنم و من هم محسن ترکی را برای این مجمع انتخاب کردم. فردی است که استقلال رای دارد. هیچ کسی نمی‌تواند به ترکی بگوید به چه کسی رای بده و به چه کسی رای نده. او مستقل عمل می‌کند.

رئیس دپارتمان داوری در مورد نحوه قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و سایپا گفت: زرگر اشتباه تاثیرگذاری نداشت. او فقط یک اشتباه کرد که پس از مشورت با کمک داورش و قبل از شروع مجدد بازی اشتباهش را طبق قانون تصحیح کرد.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند گل سایپا خطا بوده است، گفت: باید این صحنه را بازبینی کنم.