جمشید شاه‌محمدی  در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه پرسپولیس مقابل سایپا مساوی کرد و انتقادهای زیادی به این تیم وارد شد اما به نظر من تیم برانکو روز به روز بهتر می‌شود و روند صعودی این تیم در جدول این مسئله را نشان می‌دهد. به نظرم این پرسپولیس بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بوده که هم از نظر فوتبالی و هم از نظر نظم و انضباط در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وی درباره تعویض‌های برانکو در بازی با سایپا که باعث انتقاد اهالی فوتبال شده افزود: به هر حال نظر سرمربی در تعویض‌ها تعیین کننده است. هر مربی زمانی که تعویض می‌کند به دنبال برد و نتیجه گیری است و هیچ مربی تعویض انجام نمی‌دهد که تیمش شکست بخورد اما چیزی که مهم است این است که کیفیت بازیکنان در زمان بازی تعیین کننده خواهد بود به طوریکه یک روز بنگستون به بازی می‌آید و گل می‌زند و روز دیگر به بازی می‌آید اما اخراج می شود.  به نظر من اطرافیان برانکو باید به او کمک بیشتری کنند. شاید برانکو حرف گوش نمی‌کند و شاید هم کمک‌هایش به او کمک نمی‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات پرویز مظلومی سرمربی استقلال که پس از باخت به نفت مدعی شده بود داوری‌ها به سود یک تیم دیگر چرخیده و به نظر می‌رسد منظور او پرسپولیس است افزود: قطعا مظلومی خواسته از فشارهایی که روی او وجود دارد کم کند که این حرفها را مطرح کرده است چرا که تیمش چند بازی باخت و مساوی کرد و مجبور شد که این صحبت‌ها را انجام دهد وگرنه همه می‌دانند که استقلال خیلی بیشتر از پرسپولیس از داوری نفع برده و حتی بازی دیروز هم این مسئله را نشان داد. اشتباه داوران عمدی نیست اما اینکه استقلال در صدر جدول است به خاطر برخی از سوت‌های داوران بوده است. قطعا هیچ مربی ضعف‌هایش را نمی‌گوید و مظلومی هم به همین دلیل آن صحبت ها را انجام داد. با این همه به نظر من روند پرسپولیس نشان داده که این تیم لیاقت بیشتری برای قهرمانی دارد.

شاه‌محمدی درباره اظهارات فرزاد مجیدی که مدعی شده بود هواداران سایر تیم‌ها می‌توانند با فتوشاپ از هواداران استقلال برای تیمهایشان هوادار بسازند هم ادامه داد: همه دنیا می‌دانند که هواداران پرسپولیس نسبت به استقلال 60 به 40 است و از زمانی که خود من بازی می‌کردم تا به حال این مسئله وجود داشت و پرسپولیس برای هوادار ساختن برخلاف برخی تیم‌ها نیاز به فتوشاپ ندارد. پرسپولیس یک تیم مردمی است و مردم از این تیم حمایت می‌کنند. البته باید این را بگویم که فرهاد مجیدی پسر خوبی است و در بهمن با خود من همبازی بود و اگر او این حرفها را بزند مشکلی ندارد اما فرزاد مجیدی در اندازه‌ای نیست که بخواهد درباره پرسپولیس حرف بزند.