گاف بزرگ برانکو در بازی با سایپا

بهروز سلطانی درباره بازی روز گذشته تیم‌های سایپا و پرسپولیس و نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد، گفت: در نیمه اول پرسپولیس بسیار خوب و روان بازی کرد و موفق شد تیم حریف را کاملا در فشار قرار دهد اما متاسفانه بازیکنان تیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند استفاده نمی‌کنند و همین موضوع باعث شد تا در اواخر بازی گل مساوی را بخوریم و همه چیز از دست برود. بازیکنان باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند استفاده کنند چرا که همین از دست دادن فرصت‌ها باعث می‌شود تا یک تیم قهرمانی را به دست نیاورد.

 

وی درباره تعویض‌های برانکو اظهار داشت: تعویض‌های برانکو خوب که نه، افتضاح بود. این بنگستون اصلا از کجا آمده چرا که او اصلا در سطح پرسپولیس نیست. برانکو هم با تعویض‌های اشتباهش تیم را به دفاع برد به طوری که اگر بازی 5 دقیقه دیگر ادامه داشت سایپا گل دوم را هم می‌زد. متاسفانه با توجه به اینکه پتانسیل تیم بالاست اما از فرصت‌ها استفاده نمی‌شود. امید عالیشاه موقعیت بسیار خوبی را به دست آورد که اگر آن توپ گل می‌شد همه چیز برای سایپا تمام بود اما او انگار دروازه‌بان حریف را گرم می‌کرد. مطمئن باشید این فرصت‌هایی که پرسپولیسی‌ها به دست می‌آورند هر تیم دیگری به دست آورد، راحت آن را گل می‌کنند.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهاجمان ما خیلی راحت موقعیت از دست می‌دهند. البته من نمی‌توانم بگویم فقط برانکو مقصر است اما تعویض‌های او دیروز فاجعه بود. او یا اصلا نباید تعویض می‌کرد یا اینکه از جوان‌ها استفاده می‌کرد. شما می‌بینید در خیلی از بازی‌ها مثل همین بازی سایپا یا بازی با ذوب‌آهن و یا برخی دیگر از بازی‌ها پرسپولیس از دقیقه 88 به بعد گل می‌خورد و این نشان می‌دهد توان بازیکنان ما 90 دقیقه نیست. هر بیننده عادی هم متوجه می‌شود بازیکنان پرسپولیس از دقیقه 70 به بعد کم می‌آورند و این افت بدنی نشان می‌دهد که از نظر فیزیکی پرسپولیس در شرایط خوبی قرار ندارد.این تیم در چندین بازی دقایق آخر گل می‌خورد و برانکو باید هر چه سریع‌تر این ضعف را برطرف کند.

 

سلطانی در مورد عملکرد الکساندر لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: او صلابت خوبی برای دروازه‌بانی دارد اما چاق است و باید مشکل سنگینی‌اش را حل کند چرا که این مسئله به تیم ضربه می‌زند.

 

وی در پایان در مورد شانس قهرمانی سرخپوشان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم شانس قهرمانی پرسپولیس بالای 80 درصد است چرا که این تیم خوب و روان بازی می‌کند. به هر حال وقتی تیمی از انتهای جدول خودش را بالا می‌کشد و تا رتبه‌های بالای جدول می‌آید قطعا روی او کار شده و می‌تواند در ادامه هم موفق شود.