خوردبین: به صدر جدول می رسیم

محمود خوردبین گفت: در بازی با سایپا به خاطر اشتباهاتی، بازی برده را با مساوی عوض کردیم. اشتباه اول مربوط به بن‌سون می‌شد. از او به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای انتظار بیشتری داشتیم. شرایط او برای ما قابل درک نبود. هر توپی آمد، خطا کرد. 5، 6 خطا کرد که دو تای آنها با کارت زرد و در نتیجه اخراج همراه شد. من هم که در مصاحبه‌ام گفتم او باید به این دلیل جریمه شود ولی هیچوقت صحبت از این نکردم که کل بچه‌ها باید جریمه شوند و از طرف من برداشت نادرستی شد.

وی ادامه داد: بچه‌ها برای این بازی زحمت زیادی کشیدند و از تمام وجودشان مایه گذاشتند. بازی زیبایی هم ارائه کردند که به واسطه آن استحقاق برد را داشتیم ولی بنگستون مرتکب اشتباه بدی شد و کار را برای هم تیمی‌های خودش سخت کرد. از سوی دیگر، ما روی گلی بازی برده و دو امتیاز را از دست دادیم که با خطا روی دروازه‌بان ما به دست آمد. محوطه جریمه متعلق به دروازه‌بان است. البته برخورد فیزیکی بخشی از فوتبال است، اما دو بازیکن سایپا، لوبانف را بین خود پرس و شارژ کردند. در واقع آنها مانع از آن شدند که دروازه‌بان ما نتواند حرکت کند و این دو اشتباه، دو امتیاز را از ما گرفت.

خوردبین خاطرنشان کرد: ما در این بازی در نیمه اول خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم چند گل بزنیم. در نیمه دوم مثل نیمه اول نبودیم ولی بچه‌ها باز هم موقعیت گلزنی داشتند. اینطور نبود که یک نیمه باشیم ولی سایپایی‌ها در نیمه دوم نسبت به نیمه اول خودشان بهتر بودند. با این وجود اگر آن خطا اعلام می‌شد، الان ما تیم برنده بودیم.

سرپرست سرخ‌پوشان در پایان تصریح کرد: با این وجود به هواداران می‌گویم نگران نباشند. ما باز هم فاصله امتیازات را کم می‌کنیم و به صدر جدول هم خواهیم رسید. در این ارتباط شکی ندارم.