پیشنهاد حاجی فتح الله برای قهرمانی استقلال!

علی فتح اله زاده درباره حضورش در حاشیه دیدار تیم خونه به خونه بابل در این شهر اظهار داشت: برای یک کار غیر فوتبالی به بابلسر رفته بودم و با توجه به فاصله کم بین این دو شهر به دعوت دوستان به بابل رفتم و بازی خونه به خونه ار از نزدیک نگاه کردم.

وی درباره برد اخیر استقلال اظهار داشت: بازیکنان تیم در دیدار جمعه یک فوتبال زیبا را به نمایش گذاشتند و با این برد دوباره به صدر برگشتند که این برای استقلال که در کورس قهرمانی است خیلی مهم بود. البته به نظر من مهمترین اتفاق در این بازی حضور بیش از 80 هزار استقلالی در ورزشگاه بود که جوانان استقلال هم این فرصت را بدست آوردند تا در یک چنینی بازی به میدان بروند و این تجربه را هم به تجربیات قبلی شان اضافه کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره حریف استقلال هم توضیح داد: گسترش فولاد تبریز از تیم های تاکتیکی و خوب لیگ برتر است که انصافا فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و معتقدم که جایگاهش در جدول رده بندی لیگ نهمی نیست. ولی استقلال بهتر از این تیم ظاهر شد و توانست نتیجه لازم را در این بازی بگیرد.

فتح اله زاده در ارتباط با اینکه عنوان شده بود طرفداران استقلال برای نشان دادن حضورشان در آزادی با فتوشاپ تماشاگران قرمز را به رنگ آبی درآورده اند گفت: این حرف ها یا از بی اطلاعی است یا از اطلاعات کم آنهایی که می گویند با فتوشاپ سکوهای آزادی را آبی کرده اند، شاید هم حافظه شان مشکل دارد که اینگونه حرف می زنند. این اتفاق حداقل در دوران مدیرعاملی من سه بار رخ داد که 120 هزار بلیت فروختیم و علاوه بر آن بسیاری از تماشاگرانی که به سمت آزادی می آمدند به خانه هایشان برگشتند.

وی تاکید کرد: حضور طرفداران استقلال دربازی روز جمعه گذشته اتفاق مثبت و خوبی بود که البته با حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی حال و هوای بهتری پیدا کرد. این اتفاق به سود تیم استقلال بود و باعث بالارفتن روحیه بچه های تیم شد. پیشنهاد من به مدیران باشگاه استقلال این است که این روال را تا پایان فصل ادامه دهند و دیگر بازی های خانگی استقلال را هم رایگان کنند. من مطمئن هستم با حضور هواداران استقلال با عزم جزم تری به سوی قهرمانی گام خواهد برداشت.

فتح اله زاده که درصدد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال است در این ارتباط گفت: در روزهای آینده این کار در اولویت برنامه هایم است و حتما این کار را انجام خواهم داد. تصمیمم برای این مهم جدی است.