در بازی پرسپولیس پنالتی ما گرفته نشد

مجید جلالی در مورد تعطیلات چند روزه تمرینات سایپا گفت: تمرینات سایپا از امروز شروع می‌شود، البته ما در این چند روز هم در خانه در حال برنامه‌ریزی برای تیم بودیم، اینکه تیم چگونه بتواند کیفیت بهتری داشته باشد.

وی در مورد اینکه برخی کارشناسان داوری می‌گویند گل سایپا به پرسپولیس خطا بوده است، گفت: من فیلم بازی را با آرامش چند بار دیدم، گل ما کاملاً درست بود و هیچ خطایی بازیکنان ما مرتکب نشدند، ضمن اینکه یک خطای مسلم پنالتی برای ما در این بازی گرفته نشد. توپ در محوطه جریمه به دست مدافع سایپا برخورد کرد. البته این صحبت‌ها همیشه بعد از بازی رخ می‌دهد. ما در این بازی در ظاهر قضیه میزبان بودیم، اما در عمل مقابل 80 هزار تماشاگر حریف بازی کردیم که خوشبختانه قالب بازی خوب بود.

وی ادامه داد: در شروع بازی با پرسپولیس خوب نبودیم و من به این مسئله حساس شدم. در 15، 16 اول بازی خوب نبودیم و گل هم خوردیم. جلساتی با اعضای کادر فنی خواهم داشت تا در مورد این مسئله همفکری کنیم که چرا شروع ما در بازی با پرسپولیس خوب نبود.

سرمربی سایپا در مورد اینکه باشگاه ملوان خواهان جذب فرهاد پورغلامی دستیار او به عنوان سرمربی است، گفت: من در این مورد با فرهاد پورغلامی صحبت کردم، در ابتدای فصل هم صبحت‌هایی با او در این مورد داشتم، شرایط سایپا حساس است، ضمن اینکه باید بگویم برای ملوان، هوادارانشان و مسئولان این باشگاه احترام قائل هستم، اما آنها چرا در ابتدای فصل به دنبال فرهاد پورغلامی نیامدند؟ آن زمان که فرهاد پورغلامی وضعیت بهتری برای تصمیم‌گیری داشت. خودش هم تمایل داشت که به ملوان کمک کند، اما اکنون اواسط فصل است و ما هم باید از شرایط تیم خودمان مراقبت کنیم.

جلالی در مورد تغییر قوانین سازمان لیگ برای جوان‌سازی تیم‌ها در فصل آینده گفت: هفته گذشته من جلسه‌ای با تاج، بهروان و ساکت و شهبازی داشتم، در این جلسات در مورد پنج پیشنهاد من بحث و گفت‌وگو شد. من به سازمان لیگ پیشنهاد دادم تعداد ذخیره‌ها از 7 به 9 بازیکن افزایش پیدا کند، یک مربی جوان به عنوان کارآموز در کنار تیم باشد، هر تیم از پیشکسوتان مربیگری به عنوان مدیر فنی یا مشاور فنی استفاده کند. وضعیت بازیکنان سرباز مورد بررسی قرار بگیرد و درصدی از مالیات مربیان در صندوقی ذخیره شود تا به مربیانی که از کار افتاده‌اند یا مریض شده‌اند از آن صندوق کمک شود.

وی ادامه داد: در مورد پیشنهاد مالیات مربیان و بازیکنان سرباز قرار است هماهنگی‌هایی با نهادها و سازمان‌های مربوطه مثل وزارت دارایی و سازمان نظام‌وظیفه انجام شود، اما در مورد پیشنهادهای دیگر موافق بودند اینکه تعداد بازیکنان ذخیره از 7 بازیکن به 9 بازیکن افزایش پیدا کند و قرار شد که با هیأت‌های فوتبال لیگ برتر تماس گرفته شود تا تعداد نیمکت‌ها افزایش پیدا کند. برای مربی کارآموز هم پیشنهاد شد که با کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.