دژاگه: هدفم بالا بردن جام قهرمانی است

سایت الکاس در گزارشی نوشت، اشکان دژاگه دومین فصل حضور خود در العربی را پشت سر می‌گذارد. این بازیکن ایرانی عملکرد بسیار خوبی در العربی داشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این دو فصل بوده است.

 

دژاگه در فصل جاری همواره در ترکیب اصلی العربی به میدان رفته است. او چند بازی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و نکته جالب اینکه شاگردان جیان فرانکو زولا در غیاب دژاگه نتوانستند به پیروزی برسند و این نشان می‌دهد که حضور این بازیکن ایرانی در العربی تا چه اندازه حیاتی است.

 

به نظر می رسد که دژاگه می‌خواهد فصل بعد را هم در العربی بازی کند چرا که او می‌گوید می‌خواهد جام قهرمانی را با این تیم قطری بالای سر برد.

 

او گفت: به باشگاه العربی احساس وابستگی زیادی دارم. امیدوارم که بتوانم با این تیم قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را تجربه کنم. نهایت تلاش خود را می‌کنم که به این هدف خود برسم.

 

دژاگه درباره وضعیت تیمش در فصل جاری گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. می‌خواهیم جزو چهار تیم نخست جدول رده بندی باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. برای رسیدن به این هدف خود سخت تلاش می‌کنیم.

 

العربی در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی جای دارد. این تیم در هفته بیستم کار سختی خواهد داشت و باید به مصاف السد برود. شاگردان زولا در فصل جاری شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند چرا که الریان فاصله زیادی با دیگر تیم‌ها دارد و به احتمال خیلی زیاد جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.