رحمتی تمدید کرد تا بیرانوند دوباره پرسپولیسی شود!

باورش کمی سخت است اما در این دوره و زمانه تعجبی ندارد کسی این حرف را بزند که تا دیروز همه جا از علاقه‌اش به استقلال تهران می‌گفت. این تازه‌ترین مصاحبه علیرضا بیرانوند است؛ سنگربانی که در گذشته همواره علاقه خود را به تیم آبی پایتخت نشان داده و اعلام می‌کرد طرفدار این تیم محبوب است.

بیرانوند حتی برای مذاکره با استقلالی‌ها به دفتر این باشگاه هم رفت ولی به دلیل داشتن قرارداد با نفت تهران موفق به این کار نشد. او همان کسی است که عکسی از خود در کنار غلامرضا رضایی، مهاجم آن زمان نفت تهران، منتشر کرد و این پیام را نوشت: «هر چند پرسپولیسیه ولی از ته دل عاشقشم!»

در آن مقطع برخی هواداران پرسپولیس از حرکت این دروازه‌بان ملی‌پوش ناراحت شدند اما به سرعت ورق برگشت.

سیدمهدی رحمتی به استقلال تهران پیوست تا برای اولین بار، آن هم در اردوی تیم ملی اخبار چرخش علیرضا بیرانوند به سمت پرسپولیس شنیده شود. قبل از بازی دوستانه ایران و ژاپن سر میز صبحانه، علیرضا بیرانوند در جمع ملی‌پوشان گفت: «با رفتن رحمتی به استقلال دیگر نمی‌شود به آنجا رفت و رقابت کرد اما وضعیت پرسپولیس فرق می‌کند. می‌خواهم بیایم پرسپولیس و فیکس بازی کنم!»

همین اظهار نظر بیرانوند باعث ‌شد سوشا مکانی عصبانی شده و جواب او را بدهد. در این میان نمکدان و بشقاب و یک‌سری از وسایل روی میز را طرفین به سوی یکدیگر پرتاب می‌کنند تا اینکه با دخالت سایرین غائله می‌خوابد. کارلوس کروش هم که درباره مسائل انضباطی با کسی شوخی ندارد، هر دو طرف را در بازی دوستانه با ژاپن روی سکوها می‌فرستد تا حساب کار دست‌شان بیاید.

آن روز گذشت و علیرضا بیرانوند مترصد فرصت بود تا با پیوستن به پرسپولیس جایگاه خود در تیم ملی را مستحکم کند. در نیم‌فصل و پس از ماجرای سوشا مکانی بهترین فرصت برای بیرانوند فراهم شد تا پیراهن قرمز بپوشد اما باز هم باشگاه نفت تهران سد راه این دروازه‌بان شد.

بیرانوند تا پایان لیگ شانزدهم با نفت تهران قرارداد دارد و به دلیل پول فراوانی که این باشگاه برای صدور رضایتنامه از پرسپولیسی‌ها طلب کرد، پیوستن او به جمع سرخپوشان منتفی شد.

حالا شاهد چرخش دوباره علیرضا بیرانوند به سمت تیم پرسپولیس هستیم. آگاهان می‌گویند دلیل اظهار تمایل مجدد علیرضا بیرانوند برای حضور در پرسپولیس و رسانه‌ای کردن این تعلق جدید (!) باز هم به سیدمهدی رحمتی برمی‌گردد. کاپیتان باتجربه استقلال به تازگی به مدت 3 سال دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد تا به همه دوستان و رقبا - از جمله علیرضا بیرانوند - پیغام بدهد که بی‌خیال تیم آبی شوند!

همین اتفاق باعث شد علیرضا بیرانوند متوجه شود راه حضور در استقلال و بازی کردن در این تیم مسدود است و باید به همان پرسپولیس دل ببندد. متوجه شدید یا باز هم ادامه بدهیم؟!