مدیرعاملی استقلالی:ما هیچ وقت دنبال مهاجم پرسپولیس نبودیم/تکذیب می کنم

فتح‌ا...زاده روز گذشته مصاحبه کرد.

 

حاج‌آقا، ایمون زاید گفته باید گوگل را سرچ کند تا دقیقاً شما را بشناسد؟

من به ایمون زاید توصیه می‌کنم نام و نام‌خانوادگی مرا در گوگل سرچ نکند چون وزن و حجم این مطالب خیلی سنگین می‌شود و بنده‌خدا ایمون زاید زیر آوار این مطالب خواهد ماند.

ایمون زاید در بخش دیگری از صحبتش به این موضوع پرداخته بود که شما هنوز هم به شدت از هت‌تریک او در آن دربی معروف ناراحتید؟

به هیچ وجه از ایمون زاید ناراحت نیستم چون ما قبل از این دربی، پرسپولیس را سوبله چوبله کرده بودیم بنابراین اصلاً از آن باخت ناراحت نشدیم چون آن کارها بدون شک در قیاس با کار ایمون زاید بزرگ‌تر و باشکوه‌تر بوده است.

واقعاً شما از انتشار عکسی از جانب ایمون زاید ناراحت شده بودید؟

ایمون زاید مسافری بود که به فوتبال ایران آمد و زود هم رفت. من هم اگر در مصاحبه قبلی‌ام حرفی زدم فقط خواستم او تاریخ را ورق بزند و با خودش مرور کند اگر هم صحبتی از بازی‌های باشکوه استقلال با هوادارانش کردم، حرف اشتباهی نزدم و در واقع به بازی با جوبیلو ایواتا و نیروی هوایی اشاره کردم که در آن دو بازی 120 هزار هوادار در ورزشگاه حضور یافته بودند.

ایمون زاید گفته بود او بخشی از تاریخ زیبای دربی است. شما برای این حرف ایمون چه پاسخی دارید؟

او فقط بخشی از تاریخ دربی است در حالی که من بخش بسیار پررنگی از تاریخ دربی‌ها با استقلال هستم که طی آنها به نتایج خوبی هم دست یافتیم.

واقعاً شما بعد از آن دربی که ایمون زاید هت‌تریک کرد، به دنبال جذب او رفتید؟

به هیچ وجه این حرف ایمون زاید درست نیست. حرف من این بود که اگر ایمون زاید بازیکن خیلی بزرگی بود حتماً پرسپولیس برای سال دوم با این بازیکن تمدید می‌کرد. در مورد اظهارنظر ایمون زاید هم باید بگویم ما به هیچ وجه به دنبال جذب این مهاجم نرفتیم چون دلیلی برای این کار نمی‌دیدیم و برایم عجیب است که این آقا گفته ما دنبال جذب او بودیم.