ایمون زاید مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس که در حال حاضر در لیگ آمریکا و در تیم «ایندی الون» آمریکا بازی می‌کند به مصاحبه مدیرعامل استقلال که گفته بود ایمون زاید، بازیکن خوبی نبوده وگرنه پرسپولیس او را نگه می‌داشت و بعضی از صحبت‌های دیگر مدیرعامل سابق استقلال واکنش نشان می‌دهد.

 

فتح‌ا...زاده گفته ایمون زاید، حتماً افتخارات استقلال را نمی‌داند و در ادامه تأکید داشته سن و سال شما به افتخارات استقلال و... قد نمی‌دهد که تاریخ باشگاه‌شان را بدانید.

مستر فتح‌ا...زاده؟! ایشان چه کسی هستند؟! من باید نام و نام خانوادگی ایشان را در گوگل خوب سرچ کنم تا بدانم ایشان دقیقاً چه کسی هستند؟ اهمیتی ندارد که آقای فتح‌ا...زاده راجع به من چه گفته‌اند. ایشان مدیر سابق استقلال هستند و حرف‌هایشان برای من اهمیتی ندارد. فکر می‌کنم فتح‌ا...زاده هنوز هم بابت آن دربی که پرسپولیس 10 نفره بود و من هت‌تریک کردم ناراحت و عصبانی است و من هم شرایط ایشان را بابت این موضوع درک می‌کنم.

اما مدیرعامل سابق استقلال گفته اگر تو بازیکن خوبی بودی پرسپولیس حتماً دوباره قراردادت را تمدید می‌کرد.

من فکر کنم آقای فتح‌ا...زاده هنوز خیلی به آن دربی فکر می‌کند. اصلاً شما بهتر است از آقای فتح‌ا...زاده بپرسید اگر من بازیکن خوبی نبودم چطور استقلال سعی داشت مرا جذب کند (می‌خندد).

اما مدیرعامل استقلال گفته شما خوب افتخارات استقلال را نمی‌دانید و سن‌تان هم زیاد نیست که بعضی حرف‌ها را مطرح کرده‌اید.

بله، سن من آن قدرها زیاد نیست که راجع به افتخارات استقلال زیاد بدانم اما هوشم بالاست و آدم باهوشی هستم ضمناً در مورد استقلال و پرسپولیس اتفاقاً چیزهایی را فهمیده‌ام و در مورد تاریخ و افتخاراتی که هر دو باشگاه در گذشته کسب کرده‌اند، اطلاعات زیادی به دست آورده‌ام به همین دلیل من تاریخ دربی‌های پرسپولیس و استقلال را خوب می‌دانم و آقای فتح‌ا...زاده هم باید بداند من بخش زیبای تاریخ دربی‌های پایتخت هستم.

حالا فکر می‌کنی پرسپولیس در فاصله 9 هفته مانده به پایان مسابقات بتواند اختلافش را جبران کرده و قهرمان شود؟

من واقعاً امیدوارم پرسپولیس تیم استقلال را شکست داده و قهرمان مسابقات این فصل شود. پرسپولیس امسال با برانکو چهره موفقی داشته اتفاقاً من در این فصل چند بازی پرسپولیس را دیده‌ام و به موفقیت این تیم به خاطر قابلیت و توانایی بازیکنان و مربی‌اش خیلی امیدوارم.

از شرایط تیمت در لیگ آمریکا حرف بزن، واقعاً به قهرمانی امیدوار هستی؟

من در تیم ایندی الون آمریکا شرایط خوبی دارم. لیگ قوی فوتبالی در آمریکا وجود دارد و من در لیگی هستم که بازیکنانی مانند نستا، مالدینی و کلبرسون در آن حضور دارند. سال گذشته هم تیم نیویورک کاسموس، رائول را داشت و در لیگ آمریکا نام‌های خیلی بزرگی حضور دارند که همگی حاکی از حساسیت، لیگ جذاب و قوی آمریکا است. امسال هم تیم ما یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی محسوب می‌شود. من خیلی به تیم‌مان برای قهرمانی امیدوارم و با قدرت می‌گویم ما قهرمان خواهیم شد و من هم به تیمم کمک زیادی خواهم کرد.