آیا برانکو منتظر رفتن کی روش و نیمکت تیم ملی است؟

در ابتدای فصل که پرسپولیس خوب بازی می کرد و خوب نتیجه نمی گرفت منتقدین برانکو توصیه به اخراج این مربی کرده بودند اما امروز حتی به زعم استقلالی ها بهترین فوتبال را در بین تیم های ایرانی ارایه می دهد و می گویند اگر اشتباهات داوری نبود و مهاجمان این تیم به خصوص مهدی طارمی در زدن ضربات نهایی دقت عمل بیشتری داشتند امروز پرسپولیس با اقتدار صدرنشین بود.

 

با این حال تا به امروز هیچ اتفاقی در زمینه تمدید قرارداد برنکو صورت نگرفته است. باشگاه پا پیش نمی‌گذارد و برانکو هم از نظر شخصیتی مربی ای نیست که درخواست تمدید قرارداد کند!

 

آیا برانکو منتظر رفتن کی روش است؟

خیلی ها می گویند برانکو منتظر رفتن کی روش است تا مربی تیم ملی شود!

اما برانکو به صراحت اذعان کرده است که هوای تیم ملی در سر ندارد و جانشین کی روش نخواهد شد. این یک تصمیم منطقی است به این دلیل که کی روش مربی بزرگ تری از برانکو است و ملی پوشانی که با مربی ای در سطح کی روش کار کرده اند خیلی راضی با کار کردن با مربی کوچک تر از آن نخواهند شد.نکته مهم دیگر اینکه فدراسیون فوتبال با استعفای کی روش مخالفت کرده است و از آنجایی که غرامت سنگینی در فسخ قرارداد تعیین شده کی روش نمی تواند قرارداد را یک طرفه فسخ کند و از تهران برود.

 

باشگاه منتظر پایان فصل است

باشگاه برای تمدید قرارداد برانکو منتظر هفته های پایانی است. اینکه در هفته های پایانی چه نتایجی رقم خواهد خورد. طبیعتا اگر پرسپولیس قهرمان نشود و موفق به کسب سهمیه نگردد انگیزه برای تمدید قرارداد برانکو کاهش خواهد یافت هر چند با فوتبالی که پرسپولیس بازی می کند این نگاه بد بینانه است و پرسپولیس اگر قهرمان نشود دستکم سهمیه خواهد گرفت.

 

از سویی برانکو هم موافق صحبت بر سر این مسئله در پایان فصل است. چون امروز اگر بخواهد با باشگاه وارد مذاکره شود باید به عنوان مربی تیم سوم وارد مذاکره خواهد شد اما اگر آخر فصل قهرمان شود طبیعتا با اعتماد به نفس بیشتری مذاکره خواهد کرد.

 

طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس هر گاه با پرسش تمدید قرارداد برانکو مواجه می شود به این سوال پاسخ مثبت می دهد و می گوید به زودی این کار را انجام خواهیم داد. او تاکید می کند همان طور که در روزهای بد حامی برانکو بودیم قرارداد او را هم تمدید خواهیم کرد.

 

به هرحال  موضوع ادامه کار یا قطع همکاری برانکو با پرسپولیس و برنامه ریزی برای فصل بعد نکته مهمی است؛ آن قدر مهم که بخشی از ذهن هواداران را به خود مشغول کرده. این  تیم هفته بعد بازی حساسی با تراکتورسازی دارد که نتیجه آن در سرنوشت کلی برانکو در ایران تاثیر گذار اشت.