علی اصغر مدیر روستا درباره حضورش بین هشت مهاجم برتر تاریخ فوتبال ایران بعد از انقلاب در نظر سنجی برنامه 90 اظهار داشت: بسیار خوشحالم از این موضوع که بین این نفرات جای دارم. از برنامه 90 و کارشناسان این برنامه و همچنین عادل فردوسی پور تشکر می کنم که این نظرسنجی را ترتیب دادند. باز هم می گویم از اینکه بین این نفرات حضور دارم به خودم می بالم و افتخار می کنم.

وی در ادامه افزود: اول شدن یا نشدن برایم چندان مهم نبود. با توجه به اینکه من و علیدوستی در هیچ یک از دو تیم محبوب پایتخت بازی نکردیم انتظار داشتم که رای زیادی نیاورم. مطمئنا اگر پیراهن استقلال یا پرسپولیس را بر تن می کردم رایم از این بیشتر بود ولی باز هم از مردم ایران، چه آنها که به من رای دادند و چه آنها که ندادند تشکر می کنم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره علت نرفتنش به سرخابی های پایتخت تصریح کرد: دقیقا از سال 67 که خدمت سربازی ام تمام شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن من بودند و این اتفاق تا سال 79 ادامه پیدا کرد. در مجموع می توانم بگویم قسمت نشد به این دو تیم بزرگ بروم. دو، سه بار باشگاه پاس به من رضایتنامه نداد و مقاطعی هم چون در فوتبال امارات و کویت بازی می کردم نتوانستم به جمع سرخابی های پایتخت بپیوندم. جالب است بدانید من یک بار با استقلال و شخص عباس کردنوری قرارداد داخلی بستم؛ فکر می کنم این اتفاق در سال 67 رخ داد. بار دیگر هم زمان علی پروین در سال 72 در تمرینات پرسپولیس هم شرکت کردم اما درنهایت قسمت نشد به صورت رسمی برای این تیم بازی کنم.

وی در ادامه بیان داشت: استقلال و پرسپولیس هر دو تیم های بزرگی هستند و نمی توانم بگویم به کدامیک بیشتر علاقه دارم. سال 67 و زمانی که استقلال مرا می خواست به خاطر دوستانم در تیم ملی امید که محمد خاکپور، حمید استیلی و... بودند به پاس رفتم. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب علی دایی به عنوان بهترین مهاجم بعد از انقلاب فوتبال ایران در نظرسنجی برنامه 90 تصریح کرد: علی دایی شناسنامه فوتبال ماست و برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده است. او در خارج از کشور هم در تیم های بزرگ اروپایی بازی کرده و از هر لحاظ شایسته کسب این عنوان بود. مشخص هم بود که او توسط مردم با اقتدار انتخاب می شود و لیاقتش را هم داشت. به او تبریک می گویم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. ما با هم تقریبا همدوره بودیم و از این قضیه خیلی خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که دیشب به چه کسی رای داد اذعان داشت: دیشب به هیچ کسی رای ندادم. چون به لحاظ فوتبالی به غیر از خودم بقیه افراد لایق و شایسته ای بودند و برای فوتبال ایران تلاش های بسیاری را انجام دادند. چون نمی توانستم به همه رای بدهم به همین دلیل به هیچ کس رای ندادم. از طرفی مهاجمان دیگری هم می توانستند در این لیست حضور داشته باشند. افرادی مثل محسن گروسی که در سن 17 سالگی برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

مدیرروستا در پایان درباره اینکه از بین 9 گل ملی اش کدام یک برایش شیرین تر و خاطره انگیزتر است گفت: البته من فکر می کردم بیشتر از 9 گل زده ام. طبق آماری که من دارم و البته بازی های دوستانه غیر رسمی هم در آن محاسبه شده 18 گل به ثمر رساندم. اما درباره سوال شما اکثر مردم ایران گل من به چین را بسیار دوست دارند. اما خودم در کنار این گل، گلی که به سوریه در مسابقات مقدماتی جام جهانی وارد دروازه سوریه کردم را بسیار دوست دارم. جالب است بدانید آن گل من در حالی به ثمر رسید که توپ از خط رد شد اما به تور دروازه تیم حریف نرسید.