نوازی به جای مجیدی سرپرست تیم می‌شود

پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از دیدارش تیمش مقابل راه‌آهن گفت: یک دیدار حساس در پیش داریم. نتیجه بازی رفت پرگل بود و دو امتیاز از دست دادیم ولی این بار نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم.

وی افزود: راه‌آهن تیمی دونده دارد اما از کادر فنی جدید این تیم آشنایی نداریم. امیدوارم با بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. پس از اینکه مهدی تارتار از راه‌آهن جدا شد، حریف با مربی جدیدش بازی نکرد که ببینیم روش تاکتیک آنها به چه شکلی است. مسلماً در بازی فردا بخشی از زمان بازی از دست می‌دهیم تا از آنها شناخت پیدا کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص قهر مجید صالح عنوان کرد: مسئله‌ای نبود. من به عنوان نفر اول تذکراتی به کادر خودم می‌دهم که آنقدری نبود که بزرگش کرده بودند. کاملا با کادر خودم تعامل دارم. این مسئله یک سوء تفاهم شد که به پایان رسید.

مظلومی در پاسخ به این سوال که اگر مسئله‌ای نبود، چرا صالح در تمرینات شرکت نمی‌کرد؟ گفت: این سوال را از خودش بپرسید.

وی در خصوص وضعیت مصدومان استقلال عنوان کرد: جا دارد از تیم پزشکی و مخصوصاً دکتر امین نوروزی تشکر کنم. از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که شبانه‌روز وقت گذاشتند تا خودشان را برسانند. امروز در تمرین تست نهایی را از آنها می‌گیریم و هر کدام که مورد تایید قرار گرفتند، در ترکیب فردا استفاده خواهیم کرد. البته هنوز مشخص نشده که چه بازیکنانی به غیر از یعقوب کریمی نمی‌توانند فردا بازی کنند. برای من نظر کادر پزشکی مهم است که چه بازیکنانی می‌توانند به استقلال کمک کنند. همچنین حنیف عمران‌زاده و امید ابراهیمی به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سرپرست استقلال برای دیدار فردا چه کسی خواهد بود؟ گفت: فرزاد مجیدی بیمار است و من با او همیشه در ارتباط و هماهنگ هستم. روز گذشته پیش از آغاز تمرین که با من صحبت می‌کرد، حالش بد بود و قرار است در آینده نزدیک به ما ملحق شود. در نبود او صلاح دیدیم که محمد نوازی کار سرپرستی را انجام دهد.

مظلومی در خصوص اینکه آیا واقعاً مجیدی با او هماهنگ است که در تمرینات حضور ندارد؟ تصریح کرد: قطعاً همینطور است و با او مدام در تماس هستم.