خرید شاگرد کی روش انتهایی هوشمندی بود

السد بعد از پشت سر گذاشتن روزهای بحرانی در چند بازی گذشته توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد از جمله برتری مقابل العربی در یکی از دربی های حاس دوحه که این تیم را دوباره در جمع چهار تیم برتر جدول قرار داد تا شانس رسیدن به سهمیه آسیایی افزایش پیدا کند.

 

خالد سلمان رئیس سابق باشگاه السد که در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره فعالیت می کند در گفتگویی مفصل با روزنامه الرایه در خصوص آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد که در بخشی از این مصاحبه او با اشاره به ترمیم ساختار تدافعی تیم گفت:«به نظر پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به تیم ما باعث شد تا دوباره آرامش به خط دفاع بازگردد. مرتضی با کوله باری از تجربه در تیم ملی ایران و باشگاه چینی در حساس ترین برهه به تیم اضافه شد و توانست در کنار بازیکنانی همچون پدرو، کاسولا و ابراهیم ماجد نظم خوبی به این خط بدهد».

 

رئیس سابق السد ادامه داد:« شک ندارم خرید این بازیکن ایرانی از جمله تصمیمات هوشمندانه ای بود که کادر مدیریتی و فنی اتخاذ کرد و نتیجه اش هم خیلی زود روی روند حرکتی السد تاثیر گذاشته است و حالا تیم با آسودگی بیشتری خود را برای بازی با الغرافه در هفته بیست و یکم لیگ ستارگانه آماده می کند.