با این حال امین‌حاج‌محمدی  قبول ندارد که افت کرده است و اتفاقا اعتقاد دارد هر روز تمریناتش را بیشتر می‌کند تا برای تیمش مفید باشد.

 

* بعد از بازی با راه‌آهن خیلی به تیم شما انتقاد شد که خوب بازی نکردید و پیروز شدید، این موضوع را چطور می‌بینی؟

بالاخره بعضی‌ها برای خودشان انتقاد می‌کنند ولی من چنین چیزی را قبول ندارم. ما به جز یک صحنه که ارتباط کلامی خوبی بین روزبه چشمی و مهدی رحمتی برقرار نشد و توپ به تیرک دروازه‌مان خورد دیگر موقعیتی به حریف ندادیم و بازی خوبی انجام دادیم.

 

* ولی به هر حال در بیشتر دقایق بازی استقلال عقب بازی می‌کرد، این موضوع به خاطر مصدومان پرتعداد بود؟

ما عقب بازی نکردیم و شما دیدید در زمانی که به راه‌آهن گل زدیم 5، 6 بازیکنانمان در محوطه جریمه راه‌آهن بودند. اما فراموش نکنید که به هرحال ما بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داشتیم؛ امید ابراهیمی، جابر انصاری، یعقوب کریمی و خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم و طبیعی است که این موضوع روی کار ما کمی تاثیر گذاشت.

 

* تو انتقادهایی که به شکل بازی استقلال در این فصل می‌شود را قبول داری؟

همانطور که گفتم بعضی‌ها هر کاری کنیم انتقاد می‌کنند. من نمی‌دانم تیمی که در صدرجدول لیگ‌برتر است و به فینال جام‌حذفی صعود کرده است چرا باید اینقدر منتقد داشته باشد. خدا را شکر شرایط تیم ما از اول فصل خوب است و هیچ مشکلی هم نداریم.

 

* پس تو فکر می‌کنی انتقادها به استقلال مغرضانه است؟

مثل روز برایمان روشن است که این انتقادها مغرضانه است، پرویزخان دیگر باید چکار کند که همه از شرایط تیم راضی باشند. همانطور که گفتم ما صدرجدول هستیم و به فینال جام‌حذفی صعود کرده‌ایم و جای انتقاد به جایی نگذاشته‌ایم.

 

* قبول داری که پرسپولیس در این فصل بهتر از استقلال بازی می‌کند و این باعث انتقادها می‌شود؟

اصلا قبول ندارم. اگر پرسپولیس بهتر از ما بازی می‌کرد الان به جای ما در صدر بود نه اینکه دو پله از استقلال پایین‌تر باشد. به هر حال هر مربی سبک خودش را دارد، برانکو یک سبک فوتبال بازی می‌کند و آقای مظلومی هم یک سبک برای فوتبال بازی کردن دارد.

 

* خیلی‌ها می‌گویند تو از شروع فصل افت کردی و به همین دلیل هم نیمکت‌نشین شدی؟

من چند بار در این بار توضیح داده‌ام که در بازی با استقلال‌خوزستان سرما خورده‌ام و از ترکیب اصلی دور شدم. طبیعی است که وقتی تیمی می‌برد دست زدن به ترکیب اصلی سخت می‌شود. با این حال من هرگز در کار پرویزخان مظلومی دخالت نمی‌کنم و ایشان خودشان من را به استقلال آوردند و قطعا کاری نمی‌کنند که به ضرر من تمام شود. من قبل از بازی با راه‌آهن خیلی با پرویزخان صحبت کردم و ایشان از تلاش من کاملا رضایت داشتند. الان هم افت نکرده‌ام و دارم تلاش می‌کنم که هر روز بهتر شوم.

 

* از عملکرد خودت در بازی با راه‌آهن راضی هستی؟

پرویزخان مظلومی از عملکرد من خیلی رضایت داشت همانطور که مردم در یکی، دو روز گذشته که من را دیدند کاملا از عملکردم راضی بودند. فکر می‌کنم توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم همانطور که هر وقت در ترکیب بودم موفق شدم رضایت کادرفنی را جلب کنم.

 

* و سوال پایانی؛ گفته می‌شود یکسری از بازیکنان بزرگ تیم با تو مشکل دارند و از مظلومی خواسته‌اند که از ترکیب اصلی خارج شوی، این موضوع را تایید می‌کنی؟

من هیچ وقت به کسی تهمت نمی‌زنم اما این را هم بگویم که هرگز نفهمیدم چرا چند هفته از ترکیب اصلی دور شدم با این حال در تیم‌های بزرگ ممکن است این اتفاق‌ها بیفتد و مهم این است که رابطه من با آقای مظلومی بسیار خوب است. من افت نکرده‌ام و همیشه سعی کرده‌ام در یک روال خاص به کارم ادامه دهم. از آن دسته بازیکنانی نیستم که یک بازی صفر باشم و یک بازی صد. دوست دارم همیشه 80 باشم و بتوانم در یک روال ثابت به کارم ادامه بدهم. الان هم به تلاشم ادامه می‌دهم و مطمئن هستم پرویز مظلومی به سبک بازیم اعتقاد دارد.