اخباری درمورد دو پیروزی تراکتورسازی مقابل الجزیره، دیدار با پرسپولیس در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سؤالاتی پاسخ می‌دهد. او تاکید می‌کند که تیمش مقابل پرسپولیس فقط برای گرفتن سه امتیاز بازی خواهد کرد.

 

در دو بازی شش امتیاز مقابل الجزیره گرفتید. پیش‌بینی این نتایج را می‌کردید؟

ما دو گام اول را خیلی خوب برداشتیم و آرامش تیم در لیگ قهرمانان بیشتر شد. حالا راحت‌تر به بازی‌های بعد فکر می‌کنیم و با این دو پیروزی شانس صعود تراکتورسازی بیشتر شد.

 

فکر نمی‌کنی صعود تراکتورسازی قطعی شده است؟

خیر، صحبت کردن درمورد صعود زود است. با این حال امیدواریم که برای اولین‌بار صعود تراکتورسازی را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان جشن بگیریم. فکر می‌کنم اصلی‌ترین حریف ما الهلال عربستان است که امیدوارم در تبریز و در ریاض نتایج خوبی بگیریم و درنهایت به‌عنوان تیم اول صعود کنیم.

 

دو کلین‌شیت هم در آسیا داشتی، در این مورد چه نظری داری؟

خوشحالم که دو کلین‌شیت شیرین داشتم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم دروازه‌ام بسته بماند تا بتوانم در صعود تراکتور به مرحله بعدی نقش داشته باشم.

 

به نظر می‌رسد حالا هواداران تراکتورسازی با تیمشان آشتی کنند؟

دقیقا همینطور است. ما از حضور آنها در ورزشگاه انرژی می‌گیریم و امیدوارم که در بازی مقابل پرسپولیس ما را تنها نگذارند. ما هم تلاش می‌کنیم تا امید آنها را ناامید نکنیم.

 

حتما می‌دانی که فقط 10درصد از گنجایش ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی اختصاص خواهد یافت؟

بله همین‌طور است، ولی تراکتورسازی در تهران طرفداران زیادی دارد. اگر هواداران پرسپولیس به‌طور کامل ورزشگاه را پرنکردند، امیدوارم این اجازه به هواداران تراکتور داده شود تا به ورزشگاه بیایند.

 

درمورد بازی با پرسپولیس چه صحبتی داری؟

من معتقدم بازی خوبی خواهد شد، چون هر دو تیم کیفیت فنی بالایی دارند. پرسپولیس واقعا تیم خوبی است که توانست با چند نتیجه خوب به بالای جدول برسد. با این حال ما هم تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. ما برای مساوی بازی نمی‌کنیم و کادر فنی هم در صحبتی که با بازیکنان داشت، به این موضوع اشاره کرد که فقط باید دنبال برد باشیم. ما هنوز به‌دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم و نیاز داریم تا پرسپولیس را شکست بدهیم.

 

فکر می‌کنی شکست در بازی رفت را جبران کنید؟

بازی رفت از یاد بازیکنان تراکتور رفته است و فقط تمرکز ما روی این مسابقه خواهد بود.

 

درمورد خط حمله پرسپولیس چه صحبتی داری؟

پرسپولیس تیم خوبی است و در خط حمله هم بازیکنان شاخص و توانایی دارد. امیدوارم که بتوانیم نقاط قوت آنها را به‌خوبی کنترل کنیم.

 

تا حالا از بازیکنانی مثل طارمی، عالیشاه یا احمدزاده چند گل دریافت کرده‌ای؟

من فقط یک گل از پرسپولیس خوردم، آن هم در بازی رفت که حریف از روی نقطه پنالتی گل زد. فصل گذشته هم با پیراهن سایپا با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دادیم.