محمد دادگان  در رابطه با اظهارات اخیر علی دایی مبنی بر اینکه چند بازیکن در آستانه جام جهانی 2006  با لابی و برخلاف نظر برانکو به تیم ملی اضافه شدند، اظهار داشت: من صحبتهای دایی را خواندم. او نگفته است که یکسری از بازیکنان با فدراسیون لابی کرده و با این کار وارد تیم ملی شدند. رسانه ها از صحبت های او سوءبرداشت کردند. من چون در جریان اتفاقات آن زمان بودم، می دانم منظور دایی چیست.

وی ادامه داد: دایی منظورش این بوده که یکسری از بازیکنان به سازمان تربیت بدنی آن زمان رفته اند و با یکی از مسئولان آنجا لابی کرده اند تا بر علیه من و برانکو داستان هایی را درست کنند. شما مطمئن باشید بازیکنانی که به جام جهانی 2006 رفتند، همان بازیکنانی بوده اند که با نظر کادرفنی انتخاب شدند.

دادگان همچنین خاطرنشان کرد: از نظر من هم امکان دارد چنین مساله ای اتفاق افتاده باشد و بازیکنان رفته باشند با مسئول سازمان تربیت بدنی آن زمان لابی کرده باشند. چون مسئول آن سازمان خیلی دوست داشت وارد فدراسیون شود و حیثیت ملی برایش مهم نبود. خیلی هم دوست داشت فدراسیون و من را بکوبد. امکان این موضوع وجود دارد که برخی بازیکنان برای لابی نزد این آقا رفته بودند.

وی در پایان درباره امکان ثبت نامش در انتخابات فدراسیون گفت: باز هم می گویم که اگر شرایط فراهم باشد جلو می آیم چون حضور من یا یک نفر دیگر مهم نیست. مهم این است نفری جلو بیاید که بتواند با دولت هماهنگ باشد و کارش را انجام دهد.