آقای بنگر با این بی اخلاقی می خواهید استقلال را بگیرید؟

درباره دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با بیان مطلب فوق افزود: بازیکنان ما تلاش کردند که در این بازی به برتری برسند. ما از بازی سپاهان به بعد روی دور برد افتادیم و با توجه به شرایطی که بر بازی روز گذشته حاکم بود، از نتیجه راضی هستیم هرچند تیم تراکتورسازی شایسته پیروزی بود.

بمب پرسپولیسی‌ها در جبهه‌ها هم زده نمی‌شد!

وی افزود: البته مشکلات داوری باز هم خودش را نشان داد و همینطور شرایط بد میزبانی. در این بازی اتفاقات نادری رخ داد و تماشاگران پرسپولیس کنار زمین بمب پرتاب کردند! چند نفر از اعضای نیمکت ما بچه‌های جنگ هستند. آنها می‌گفتند حتی در جبهه هم چنین بمب‌هایی نخورده بودند!

با ما ناملایمتی می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: شرایط و اتفاقات این بازی مسائل فنی را تحت تاثیر خودش قرار داشت. ما از نظر فنی مشکلی نداشتیم و بازیکنان به خوبی بازی کردند. تیم ما آنقدر خوب شده که هم استیماچ و هم برانکو سرمربیان سپاهان و پرسپولیس آنرا تیم ملی کوچک خطاب می‌کنند. اعتقاد داریم تراکتورسازی شرایط خوبی دارد و در آسیا بهترین تیم ایران بوده است ولی ناملایمتی‌هایی با تیم ما می‌شود.

می‌خواهند یکسری تیم‌ها را به زور بالا بکشند!

عباسی با انتقاد از مشکلات داوری در بازی با پرسپولیس، گفت: باید از تیم ما به خاطر نتایج خوبش در آسیا حمایت شود ولی متاسفانه می‌خواهند در لیگ برتر یکسری تیم‌ها را به زور بالا بکشند که نتیجه آن بریدن سر دیگر تیم‌ها است. ما از اشتباهات داوری خسته شدیم. این هفته هم داوری‌ها آنالیز می‌شود ولی باز هم در هفته‌های آینده این اشتباهات تکرار می‌شود.

صبر ایوب داریم

وی ادامه داد: ما همیشه از اشتباهات داوری لطمه دیده‌ایم. صبر ما صبر ایوب است که صدایمان در نیامده است. من حتی این موضوع را به کفاشیان هم گفتم. بحث کمیته انضباطی هم هست و آنها یک روز قبل از بازی با پرسپولیس رای به محرومیت تماشاگران ما می‌دهند؛ در حالی که تیم تراکتورسازی با هوادارانش برای فدراسیون فوتبال در آسیا امتیاز گرفته است.

اگر اینطور است پرسپولیس باید دو سال محروم شود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: هواداران ما در یک مسابقه سنگی را پرتاب کردند که حتی تا کنار زمین هم نرسید ولی یک جلسه محرومیت برایمان در نظر گرفتند. اگر اینطور است که باید پرسپولیس را به خاطر اتفاقات روز گذشته دو، سه سال از حضور هوادارانش محروم کنند.

دیگر گذشت نمی‌کنیم

عباسی تاکید کرد: ما نسبت به اتفاقات بازی دیروز شکایت کردیم و دیگر گذشت هم نمی‌کنیم. مردم آذربایجان دنبال مطالبات و خواسته‌های خود هستند. ما هرچه خودمان را به «آن راه می‌زنیم» که همه چیز خوب و درست است، فایده ندارد. حُسن ظن ما تبدیل به سوء ظن شده است.

کارت دادن سریالی شده است

وی با اشاره مجدد به عملکرد داور، گفت: کارت دادن به بازیکنان تراکتورسازی سریالی شده است. ما سال گذشته سادگی کردیم و گفتیم که هیچ مشکلی نیست ولی آن اتفاقات افتاد. حتی دو مدافع خوب خود را در بازی آخر محروم کردند. آنهایی که می‌دانند پشت پرده چه خبر است و کاری نمی‌کنند را به خدا واگذار می‌کنیم.

در آزادی، آزادی ندیدیم!

مدیرعامل تراکتورسازی همچنین تصریح کرد: اگر اشتباهات داوری غیر عمد است، پس چرا این اشتباهات علیه ما تکرار می‌شود. اتفاقات بازی روز گذشته را هم که همه دیدند. ما در ورزشگاه آزادی، آزادی ندیدیم!

پرسپولیس به چه قیمتی می‌خواهد به استقلال برسد؟

عباسی در ادامه با بیان اینکه محسن بنگر مدافع پرسپولیس باید اخراج می‌شد، گفت: پرسپولیسی‌ها حتی بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. سئوال من از پرسپولیس این است که به چه قیمتی می‌خواهد به استقلال برسد؟ به این قیمت که تیم‌هایی مثل تراکتورسازی له شوند؟ من برای فوتبال خودمان و آسیا متاسفم.

اگر فوتبال این است، می‌خواهیم صدسال نباشد!

وی افزود: ما جزو مظلومترین تیم‌ها هستیم و چیزی نمی‌گوییم. همین فحاشی‌های بازی روز گذشته را نگاه کنید. خود من کنار تماشاگران نشسته بودم و شاهد فحاشی‌ها بودم. اگر فوتبال ما همین است، می‌خواهیم صد سال نباشد! البته باید بگویم علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس یکی از دوستان قدیمی من است و حرفهای من مرتبط به ایشان نیست. حرفهای من کلی و مربوط به مشکلات فوتبالمان است.

روی حرفهای بنگر حساب نکنید!

عباسی همچنین درباره صحبت‌های محسن بنگر مبنی بر اینکه «برای تراکتور متاسفم که گُنده‌اش سینا عشوری است» گفت: روی حرفهای بنگر حساب نکنید. خود بنگر فیلم مسابقه را نگاه کند و ببینید که آیا شایسته اخراج بود یا خیر. من نمی‌خواهم جواب بازیکن را بدهم.

اجازه می‌دادند بالای جدول بودیم

مدیرعامل تراکتورسازی درباره نتایج این تیم و اینکه آیا گر امیر قلعه نویی زودتر سرمربی این تیم می‌شد، جایگاهتان بهتر نبود؟ گفت: اگر اول فصل دستمان برای انتخاب باز بود و مردم اجازه می‌دادند تا  خودمان کادر فنی را انتخاب کنیم، الان شرایط ما ویژه بود و بالای جدول بودیم. ما ابتدای فصل برای انتخاب بازیکن اختیاری نداشتیم.