قلعه‌نویی و عباسی رفتنی هستند بیاید به تراکتور کمک کنید!

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری تراکتورسازی و فولاد گفت: در بازی به آنها موقعیتی ندادیم و یک بار هم توپ به سمت دروازه اخباری نیامد. اگر شما گل‌هایی که فولاد زد را کنار بگذارید، ما دیگر هیچ فرصتی را به آنها ندادیم.

وی ادامه داد: البته بچه‌ها خسته بودند اما سعی می‌کنیم عیب‌هایمان را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: با وجودی اینکه تیم بسیار خسته بود، اما با غیرت و دوندگی بازیکنان نتیجه را به نفع خودمان تمام کردیم و من از این بازیکنان باغیرت تشکر می‌کنم. از مدیریت باشگاه می‌خواهم تا در این روزهای پایانی سال اگر ما شارژ روحی و روانی می‌کنیم، آنها هم شارژ مالی کنند تا تراکتور در ادامه بازی‌هایش که اتفاقا بازی‌های سختی هم هست و دو بازی 6 امتیازی در مقابل استقلال و ذوب‌آهن در این بازی‌ها قرار دارد، بتوانیم با موفقیت کارمان را انجام دهیم.

وی افزود: برای بازی با حریف ازبکستانی سعی می‌کنیم یک ریکاوری خوب انجام دهیم و از نظر روحی تیم را آماده کنیم. ابتدا می‌رویم که گل نخوریم و سپس به احتمال زیاد گل هم خواهیم زد. به هواداران تراکتورسازی مژده می‌دهم که بعد از چند دوره حضور در اسیا این تیم می‌تواند از گروه خود صعود کند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: چند سال پیش پس از رفتنم کلی حاشیه درست کردند، اما من برای اثبات حقانیت بازگشتم تا دینم را به مردم و پرشورهای اصلی اثبات کنم و در این 4 ماه از تمام مسائل گذشت کردم و به فکر وجدان کاری هستم تا بتوانیم دین خود را به نحو احسن ادا کنیم، با وجود اینکه خیلی‌ها نمی‌خواهند من موفق باشم، با این حال تا روز آخر به کار خودم ادامه خواهم داد.

وی تأکید کرد: قلعه‌نویی و عباسی رفتنی هستند و بیایید به تراکتورسازی کمک کنید. قدم‌ها و صدای شما خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند.

قلعه‌نویی در باره بازی ضعیف رحمانی و رفیعی گفت: فرق بازی‌های لیگ با آسیا در این است که در آسیا بازیکنان در چشم هستند، اما در لیگ همه آنها را می‌شناسند.

وی یادآور شد: دیروز شنیدم که نفت حتی به اردو هم نرفته، اما گویا این تیم بازی با گسترش را با پیروزی پشت سر گذاشته است و این نشان می‌دهد که در فوتبال بازیکنان ایرانی همیشه باغیرت بوده و هستند و ما هم باید خودمان را نشان دهیم.

سرمربی تراکتورسازی ضمن انتقاد از زمین‌ها و امکانات فوتبال ایران گفت: یکی از ثروت‌مندترین کشورهای دنیا هستیم، ولی حتی یک زمین ساده فوتبال نداریم. در کل دنیا این یک ضعف است که زمین تمرین خوب نداریم. از وزیر و مسئولان دیگر گرفته همه می‌آیند وعده می‌دهند اما چه کسی به وعده‌اش عمل می‌کند. چند ماه دیگر المپیک است، اما همه ورزشکاران از بی‌پولی و عدم امکانات می‌نالند.

وی در پایان در پاسخ به سوالات حاشیه‌ای یک خبرنگار گفت: ان‌شاءالله بعد از رفتنم این سوالات را بپرسید.