واکنش درخشان به برد پرسپولیس

حمید درخشان در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صبا و ارزیابی‌اش از این دیدار گفت: بازی کیفیت خوبی نداشت. پرسپولیس به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت و تنها مساله مهم 3 امتیاز خوبی بود که پرسپولیس گرفت و خودش را به صدر جدول نزدیک کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس پس از اینکه به گل رسید خیلی خوب دفاع کرد. این موضوع نقطه روشن پرسپولیس بود ضمن اینکه این پیروزی در غیاب چند بازیکن محروم و مصدوم این تیم به دست آمد.

درخشان در مورد اینکه پرسپولیس در 90 دقیقه روند خوبی نداشت، یادآور شد: معتقدم پرسپولیس که بازی همیشگی را انجام نداد و با آن بازی همیشگی فاصله داشت اما مهم 3 امتیازی بود که توانست به دست بیاورد.

وی درباره اینکه رقابت پرسپولیس با تیم‌های تحت رهبری علی دایی همیشه حساس بوده است‌، گفت: با توجه به همین موضوع صبا هم تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشت اما دستور کاری آنها بازی مستقیم بود که پرسپولیس دست این تیم را خواند و با تراکم در خط دفاعی، این فرصت را به صبا نداد تا این تیم بتواند از این سیستم بازی خود در این دیدار به نحو احسن استفاده کرده و نتیجه را به نفع خود رقم بزند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس به صدر جدول نزدیک‌تر شد، گفت: الان شانس پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی بیشتر شد ضمن اینکه تیم‌های بالاتر از خود در جدول را نیز به خطر انداخت. در واقع به تیم‌های صدر جدول هشدار که مثل سایه پشت سرشان است و هر لحظه که آنها بلغزند می‌تواند جای آنها را بگیرد.

وی در مورد نیمکت‌نشینی طارمی گفت: طارمی امسال یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس است. این تیم به صبا یک گل زد و بازی را برد اما خطر آنچنانی روی دروازه حریفش ایجاد نکرد. وقتی طارمی باشد می‌تواند با دوندگی و جنگندگی‌اش به خلق موقعیت برای تیم کمک کند.

درخشان درباره اینکه به نظر می‌رسد بازی بعدی پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان روی کاغذ دیدار ساده‌ای باشد، گفت: اشتباه نکنید؛ اتفاقا سیاه‌جامگان روی کاغذ هم حریف ساده‌ای برای پرسپولیس نیست. به نظرم تیم مشهدی تیم خوبی است و با فرهاد کاظمی خیلی هوشیار بازی می‌کند و اگر پرسپولیس از این تیم غفلت کند ممکن است کارش به مشکل بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود باید هیچ حریفی را دستکم نگیرد و با قدرت از سد همه رقبایش بگذرد.