عالیشاه: پرسپولیس تاکتیکی نداشت

امید عالیشاه در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: بازی بسیار سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم اما برای ما در این بازی مهم سه امتیازی بود که گرفتیم. خوشبختانه در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و اردوی عمان را هم در تعطیلات نوروز در پیش داریم تا در این اردو به شرایط بهتری برسیم. ما بازی‌های سختی در سال ۹۵ داریم و باید هرچه بیشتر در فرم ایده‌آل‌ قرار بگیریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در این بازی خوب بازی نکرد اما سه امتیاز را گرفت و آیا برای پرسپولیس خوب بازی کردن ملاک است و یا گرفتن امتیاز افزود: قطعا اگر خوب بازی کردن با گرفتن سه امتیاز همراه باشد نتیجه آن بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود اما معتقدم این بازی شرایطش با سایر بازی‌ها فرق می‌کرد. دراین بازی مهم سه امتیاز بود نه چیز دیگر. اگر در این بازی ما مثل سایر بازی‌ها خوب بازی نکردیم اما شرایط دو تیم در این بازی به گونه‌ای بود که هیچ تیمی کار تاکتیکی نکرد و هر دو تیم برای امتیاز می‌جنگیدند. در نهایت خوشحالم که برنده این بازی ما بودیم.

عالیشاه در خصوص اینکه با گرفتن این سه امتیاز پرسپولیس به کورس مدعیان قهرمانی برگشت خاطرنشان کرد: دقیقا همینطور است که شما می‌گویید. هریک بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و در هر بازی اگر نتیجه لازم را بگیریم می‌توانیم قهرمان شویم. البته هواداران هم باید پشتیبان تیم ما باشند. به هر حال انسان با امید زنده است و ما به قهرمانی امید داریم و تا آخرین روز تلاش می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان ایران شویم.

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص اعلام لیست تیم ملی و اینکه نام او در این لیست برخلاف انتظار وجود ندارد، اظهار داشت: من درباره تیم ملی حرفی نمی‌زنم. فقط برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم و به ۷ هم‌بازی‌ام که به تیم ملی دعوت شدند تبریک می‌گویم. امیدوارم همه آنها در تیم ملی خوش بدرخشند.