کی روش: ثبت‌نام نکردن کفاشیان ربطی به من ندارد

کارلوس کی‌روش پیش از آغاز اردوی جدید تیم ملی در خصوص اینکه دعوت از بازیکنان جوان لیگ همه را شگفت‌زده کرده است، گفت: ما بر اساس برنامه و نظراتی که داریم کار را جلو می‌بریم. البته با چالش‌ها و مشکلاتی روبه‌رو هستیم و مسابقات لیگ قهرمان آسیا و بازی بازیکنان لژیونر ادامه دارد. مطمئناً فرصت بسیار خوبی است که از نزدیک بازیکنان جوانی را که در اختیار داریم، بررسی و مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی افزود: در روز اول سال نو وقفه یک روزه در اردو داریم و هفته آینده 24 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که با توجه به بازسازی زمین کمپ، برای تمرینات چه زمینی را در نظر گرفته‌اید، گفت: من راجع به اینگونه مسائل مطلع نیستم و دیگر دخالتی در این‌طور مسائل ندارم. ماه‌ها پیش بود که دغدغه و مشکلات پیش‌رو را با ریاست فدراسیون در میان گذاشتم و اکنون مطمئن نیستم چه اتفاقی افتاده است.

وی در پاسخ به این پرسش که فرایند ثبت‌نام نامزدها در انتخابات فدراسیون فوتبال و موضوعات مطرح شده درباره کفاشیان، تیم ملی را با توجه به دو بازی آینده با مشکل روبه‌رو نمی‌کند، گفت: این مسائل به بنده هیچ ربطی ندارد و هیچ صحبتی نمی‌کنم.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که «درباره آنالیزتان از هند و عمان بگویید؟»، اظهار کرد: این دو بازی به دلیل اهمیت کسب امتیازها برای صعود به عنوان تیم نخست بسیار مهم است. استراتژی ما برای کوتاه مدت این است که امتیازهای این دو دیدار را بگیریم و همچنین این فرصت را به جوانان‌مان بدهیم که در آینده بتوانند به تیم ملی خدمت کنند.

وی افزود: تا زمانی که بنده مسئولیت را دارم طبق روال این چند سال استراتژی‌مان را پیش می‌بریم و بعد از این دو بازی نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

کی‌روش در واکنش به طرح این موضوع که «این صحبت شما استرس ایجاد می‌کند»، گفت: شما از شرایط به خوبی اطلاع دارید و دیگر منطقی نیست که دوباره بخواهم صحبت‌های قبلی را تکرار کنم. من طبق برنامه‌ای که داده‌ام کار را ادامه می‌دهم و آینده در دست رئیس جدید خواهد بود و او تصمیم می‌گیرد.