مقابل پرسپولیس گل نمی خوردیم، پیروز می‌شدیم

محمدرضا کشوری‌فرد  در مورد شرایط تیم صبا اظهار داشت: صبا امسال زمان کافی را برای بستن تیم نداشت و دایی در حداقل زمان این کار را انجام داد و هرآنچه که می‌توانست در بازه زمانی کوتاه بازیکن جذب کرد.

وی ادامه داد: صبا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود البته این مشکلات نه از سوی دایی بلکه به مسائل مالی و مواردی دیگر برمی‌گردد بدهی‌هایی که این تیم از سال‌های گذشته داشته و تلاش برای حفظ تیم‌ها در رده‌های جوانان، نوجوانان که خوشبختانه این امر محقق شد.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: متاسفانه همچنان این مشکلات پابرجاست البته همان طور که می‌دانید همه باشگاه‌های ما با مشکلات مالی روبرو هستند و اگر بخواهیم مقایسه‌ای با سایر باشگاه‌ها داشته باشیم باید ببینیم که صبا نسبت به سایر باشگاه‌ها عملکرد بهتری داشته چرا که تاکنون بازیکنان 50 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند هرچند که مبلغ قرارداد بازیکنانمان در حد متوسط است.

کشوری‌فرد در مورد اینکه آیا از عملکرد تیم راضی است یا خیر گفت: به هر حال ما در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کردیم اما متاسفانه در میانه های راه جلال‌الدین علی محمدی را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزینی هم برای او پیدا کنیم. پیام صادقیان و اکبر صادقی به تیم اضافه شدند اما هنوز هم آن هماهنگی لازم به وجود نیامده و در امر گلزنی مشکلاتی داریم البته در این زمینه علی دایی زحمات خود را می‌کشد و امیدواریم سال آینده این مشکل برطرف شود.

وی در مورد اینکه چه جایگاهی را برای صبا متصور است گفت: هر مدیریتی دوست دارد که تیمش در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد ما هم از این امر مستثنی نیستیم. مسئولان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و بازیکنان هم زحمات خود را کشیده‌اند اما به علت بدشانسی و یا اشتباهات فردی نتوانستیم نتیجه بگیریم به طور مثال در بازی با پرسپولیس یک اشتباه فردی از سوی دروازه‌بان ما رخ داد که معتقدم اگر آن اتفاق رخ نمی داد ما می‌توانستیم به گل برسیم و پیروز میدان شویم.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد جریمه 10 درصدی بازیکنان این تیم پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: تیم در دور برگشت نتیجه نگرفت و در 7 بازی نتوانست پیروز شود. به همین دلیل هیات مدیره و با نظر سرمربی تصمیم گرفتند تا جریمه صورت بگیرد بلکه بازیکنان به خودشان بیایند. البته این جریمه قابل بازگشت است و اعضای هیات مدیره هم به این جمع‌بندی رسیدند که اگر تیم در ادامه فصل نتیجه بگیرد این جریمه بخشیده خواهد شد.

کشوری‌فرد در مورد اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه چه کسانی هستند گفت: ما یک هیات مدیره 5 نفره داریم که در آن صورت جلسات تنظیم می‌شود اما به خاطر اینکه هنوز شرکت ثبت نشده و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اسمی از آن‌ها نمی‌بریم تا این مسئله برطرف شود.