چوب خط پرسپولیس پر شده است
علیرضا امامی‌فر در خصوص شروع مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار‌ داشت: لیگ به شکلی پیش می‌رود که فاصله امتیازی مدعیان کم است. با توجه به بازی مستقیمی که دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند، جبران فاصله 4 امتیازی با صدر جدول برای شاگردان برانکو سخت نیست.

وی ادامه داد: شرایط لیگ طوری است که جای ریسک کردن وجود ندارد و پرسپولیس باید فقط به پیروزی فکر کند. چوب خط‌های تیم پرشده و در این مقطع فصل، هیچ اشتباهی پذیرفته نیست.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس در بازی‌های گذشته امتیازات مهمی را در برخی بازی‌ها از دست داده و مسلماً برانکو به دنبال جبران این نتایج و رسیدن به صدرجدول در بازی‌های باقی مانده فصل است. با توجه به امتیازاتی که دیگر مدعیان قهرمانی از دست می‌دهند، بهترین فرصت برای جمع کردن امتیاز است.

امامی‌فر درباره تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات و وقفه در مسابقات، نشاط و شادابی را از بازیکنان می‌‎گیرد و مربیان بدنساز، به دنبال راهی برای بیرون آمدن از این وضعیت هستند.

وی در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس با سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: سیاه‌جامگان یک مربی دارد که فوتبال را به خوبی درک می‌کند. قصد بی احترامی ندارم اما اگر پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد، سیاه جامگان نباید حریف سختی برای تیم برانکو باشد. فکر می‌کنم اگر پرسپولیس در این بازی باانگیزه ظاهر شود، مشکلی در کسب 3 امتیاز به وجود نیاید.

انتهای پیام/