انتخاب اول انریکه برای ال‌کلاسیکوی امشب

اگر قرار باشد یکی از ویژگی‌های اصلی لوئیس انریکه توصیف شود این است که او اهل جانبداری از بازیکن خاصی نیست. او حتی زمانی که در تیم دوم بارسلونا مربیگری می‌کرد، این‌طور بود. با توجه به فلسفه کاری که این مربی 45 ساله دارد، ایجاد تغییر درون دروازه‌اش آنهم در آستانه ال‌کلاسیکو بعید به نظر می‌رسد.

حتی با وجود اینکه مارک‌آندره تِر اشتگن نسبت به نیمکت‌نشینی‌اش در بارسا معترض است، انتظار می‌رود با توجه به عملکرد کلودیو براوو در بازی‌های اخیر، وی در بازی امشب (شنبه) آبی‌و‌اناری‌ها مقابل سفیدپوشان مادریدی همچنان درون دروازه این تیم بایستد و نسبت به دروازه‌بان آلمانی بارسا شرایط بهتری داشته باشد.

تِر اشتگن 23 ساله بر این باور است که نباید او را به عنوان ذخیره‌ای برای پروژه‌های آتی باشگاه بارسلونا در نظر بگیرند و او آماده بازی در این مقطع و بر عهده گرفتن مسئولیت سنگین محافظت از دروازه صدرنشین کنونی لالیگاست.

براوو که این ماه 33 ساله می‌شود تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بارسلونا باقی مانده و با توجه به اینکه احتمال تمدید شدن قرارداد این دروازه‌بان شیلیایی بسیار کم است، تِر اشتگن می‌تواند پس از آن خود را به عنوان دروازه‌بان اول کاتالان‌ها در نظر بگیرد.