محمدرضا عباسی درباره دیدار فردا (یک شنبه) تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: همه بازی‌های ما سخت است. فرقی نمی‌کند حریف ما پرسپولیس باشد یا تیم دیگری. بازیکنان‌مان تمرینات خود را به طور مرتب انجام داده‌اند و آماده بازی هستند. فردا برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و به کمتر از این قائل نمی‌شویم.

او اضافه کرد: در هفت بازی آینده باید پیروز شویم چرا که نیازمند این امتیازها هستیم. اگر به بازی‌های ما توجه کرده باشید، تمام هدف ما بازی تهاجمی و کسب پیروزی است و اگر شکستی هم خورده‌ایم به خاطر همین تفکر بوده است. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های تمام دوران خود را دارد اما می‌خواهیم سال جدید را با پیروزی آغاز کنیم و برای این کار می‌جنگیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره بدون تماشاگر بودن این بازی گفت: فوتبال بدون تماشاگر زیبا نیست. شور و هیجان فوتبال به تماشاگر است. دوست داشتیم تماشاگران به این بازی می‌آمدند اما به قانون احترام می‌گذاریم. بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه بالایی دارند و اگر تماشاگران حاضر می‌شدند انگیزه‌شان بیشتر می‌شد.

عباسی با اشاره به مصدومیت رضا عنایتی و غیبت این بازیکن مقابل پرسپولیس تاکید کرد: عنایتی بازیکن تاثیرگذاری در تیم‌مان است اما سایر بازیکنان به دنبال پوشش دادن جای خالی او هستند. باید در بازی‌های آینده همه بازیکنان را داشته باشیم.

او درباره وضعیت مالی این باشگاه نیز گفت: با پرداختی‌های اخیر، در کل 60 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. این پرداختی‌ها به وسیله واگذاری املاک بوده است. نمی‌گویم مشکل مالی نداریم اما بازیکنان صبور هستند و با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.