بهتر است رحمتی ساکت باشد!

امیر قلعه نویی جمعه گذشته با حضور در برنامه نوروز فوتبالی حرف های تکان دهنده ای را بر زبان آورد. سرمربی کنونی تراکتورسازی در بخشی از صحبت های خود به اتفاقات ابتدای فصل گذشته و درگیری با سیدمهدی رحمتی اشاره کرد. او گفت که رحمتی در لیست نفرات مورد نظرش قرار داشته اما خواسته این بازیکن مبنی بر اخراج کریم بوستانی و حضور حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه بان ها نابجا بوده و آن را نپذیرفته است.

 

این صحبت ها واکنش تند سیدمهدی رحمتی را در پی داشت. او در پستی اینستاگرامی به هواداران استقلال وعده داد در زمان مناسب نقاب از چهره آقایان بردارد و دلیل سکوت فعلی اش شرایط حساس استقلال است.

 

حالا اما بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال در این ماجرا حرف های قلعه نویی را تایید می کند. افشارزاده" می گوید: قلعه نویی درست می گوید؛ او رحمتی را در لیست سال گذشته خود قرار داده بود اما اتفاقاتی رخ داد که این دروازه بان رفتنی شد. به نظرم دیگر نباید به این حاشیه دامن بزنیم. هرچه بوده تمام شده و رفته و نیاز به صحبت کردن درباره اش وجود ندارد.

 

او وقتی که از پاسخ رحمتی خبر دار شد، اینطور واکنش نشان داد: رحمتی نباید جواب قلعه نویی را می داد. ما بازی های حساسی تا پایان فصل داریم و درست نیست با این مسائل تیم خود را وارد حاشیه کنیم. من دیگر حرفی نمی زنم و از رحمتی هم می خواهم دیگر هیچ اظهارنظری انجام ندهد.