استقلال به این دلیل نبرد!

صادق ورمزیار در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان چه بود، گفت: این بازی یکی از بهترین‌ بازی‌های استقلال تهران بود. استقلالی‌ها به حریف اجازه بازیسازی نمی‌دادند و با پرسینگ خیلی خوب مانع از کار تیمی استقلال خوزستان می‌شدند. گلی که استقلال تهران به ثمر رساند باعث سردرگمی تیم استقلال خوزستان شد چون آنها فکر می‌کردند در غیاب نفرات اصلی استقلال تهران به راحتی پیروز میدان می‌شوند. از طرفی بازیکنان استقلال خوزستان وقتی که عقب افتادند با استرس بازی را دنبال می‌کردند و روی یک اتفاق نادر توانستند به گل برسند.

او افزود: فکر می‌کنم استقلال تهران در این بازی از نیمکت خوبی برخوردار نبود و تعویض‌ها هم نتوانست کمکی به این تیم بکند. این در حالی است که تعویض‌های تیم استقلال خوزستان باعث فشار بیشتر آنها و گلزنی آنها شد. به عبارت دیگر نیمکت خالی استقلال در این دیدار کار دستش داد وگرنه این تیم می‌توانست پیروز میدان باشد. در کل مساوی در این دیدار نتیجه خوبی بود هرچند که می‌شد در این بازی استقلال برنده باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به پیروزی‌های اخیر پرسپولیس و بحث بار روانی این نتایج بر روی تیم‌های بالای جدولی چیست، اظهار کرد: من هم فکر می‌کنم در تیمی مثل استقلال استرس وجود دارد و شاید نتایج پرسپولیس در این مسئله بی تاثیر نباشد. البته این استرس در همه تیم‌های صدرجدول هست و تنها راه غلبه بر آن حمایت هواداران استقلال از این تیم است. آنها باید در هفته‌های باقی مانده که اکثرشان در تهران است، از تیمشان حمایت کنند تا استقلال به موفقیت برسد.