بازی با تیم‌های عربستانی از بازی با آمریکا مهمتر است!

سعید عباسی با اشاره به پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل پاختاکور ازبکستان در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در بازی رفت هم شرایط مشابهی به لحاظ مالکیت توپ و برتری داشتیم و فقط در بخش نتیجه ناموفق بودیم. خوشبختانه در بازی برگشت موفق به جبران نتیجه شدیم. جالب اینجا بود که پاختاکور نسبت به بازی رفت، عملکرد خیلی بهتری داشت ولی بازیکنان ما مصمم به شکست این تیم بودند.

امیدوارم به ما کمک شود

وی افزود: تیم ما به شرایط آرمانی نزدیک شده ولی هنوز ۱۰۰ درصد نیست. اگر بازیکن مصدوم و محروم نداشته باشیم، مشکلات همیشگی را نخواهیم داشت. بازیکنان ما در چند بازی گذشته از جان مایه گذاشتند و امیدواریم به سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای بازی با تیم‌های عربستانی کمک شود.

باید به عربستانی‌ها «تو دهنی» بزنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه درباره بازی با تیم‌ الهلال در زمین بی طرف، تاکید کرد: اگر ما حاضر شدیم در زمین بی طرف بازی کنیم به خاطر احترام به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود نه خواسته عربستانی‌ها. الان هم نیاز است که حمایت شویم. زورگویی عربستانی‌ها نه تنها در ورزش بلکه در تمام جوانب دیگر در منطقه وجود دارد و باید به آنها در داخل زمین «تو دهنی» بزنیم.

به خاطر انتخابات، ما را نادیده نگیرند

عباسی درباره اینکه خواسته سه باشگاه ایرانی از فدراسیون فوتبال قبل از رویارویی با تیم‌های عربستانی چیست؟ گفت: ما از قبل با  علی کفاشیان و مهدی تاج صحبت کردیم. البته آنها هنوز قولی برای کمک به ما نداده‌اند. فدراسیون یک مقدار درگیر بحث انتخابات است و امیدواریم ما را به خاطر این انتخابات، نادیده نگیرند.

برای بازی با الهلال حدود یک میلیارد تومان می‌خواهیم

وی درباره اینکه تراکتورسازی چه میزان کمک مالی نیاز دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بر خلاف سالهای گذشته باید ما به تفاوت تعداد نفرات اضافی تیم را خود باشگاه‌ها بدهند و ما هم مجبوریم به دلار این پول را پرداخت کنیم، توانی برایمان باقی نمانده است. به خاطر همین نیاز به کمک فدراسیون داریم و برای بازی با تیم‌ الهلال در مرحله گروهی حدود یک میلیارد تومان پول نیاز داریم.

برای حفظ آبروی نظام به این پول نیاز داریم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما قطعا در زمین به اندازه چند بازیکن توان خواهند گذاشت ولی مسئولان باید بدانند که نمی‌خواهیم این پول را در جیبمان بگذاریم. ما به این کمک نیاز داریم تا آبروی نظام و کشور را حفظ کنیم.

بازی با تیم‌های عربستانی از بازی با آمریکا حساستر است

عباسی همچنین با اشاره به تلاش الهلالی‌ها برای انتقال تماشاگران خود به دوحه در بازی با تراکتورسازی، گفت: عربستانی‌ها همه چیز را باخته‌اند و حالا قصد دارند در فوتبال، همه چیز را جبران کنند.به نظرم بازی با تیم‌های عربستانی در این مقطع زمانی از بازی با تیم ملی آمریکا در جام جهانی حساس‌تر و مهمتر است چون سعودی‌ها می‌خواهند باخت‌های خود را در فوتبال پوشش بدهند. برای همین بازیکنان ما قطعا در این مسابقه تمام توان خود را می‌گذارند تا به برتری برسند.

خودتان را جای ما بگذارید

وی افزود: خواهشم از مسئولان این است که ما را درک کنند و خودشان را جای ما بگذارند. همانطور که گفتم ما این کمکها را برای خودمان نمی‌خواهیم بلکه اینبار بحث ملی و کشور مطرح است.

الان هم برای تصمیم گیری برای سال بعد دیر است

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حفظ امیر قلعه نویی برای سال آینده و تمدید قرارداد وی، تاکید کرد: ما زمانی می‌توانیم برای آینده تصمیم بگیریم که بتوانیم شرایط را برنامه ریزی کنیم. باید ببینیم آیا برنامه‌هایی که قرار است برای باشگاه ریخته شود، قابل اجرا هست یا خیر. یک مدیر باید بداند که آیا مسائل مربوط به بودجه محقق می‌شود؟ خب اگر این اتفاق رخ ندهد، قطعا خود مدیر لطمه می‌بیند. هرچند معتقدم همین الان هم برای تصمیم گیری درباره فصل آینده دیر شده است.

قلعه نویی دوست دارد بماند

عباسی در پاسخ به این سئوال که «آیا با قلعه نویی صحبتی برای تمدید قرارداد داشته‌اید یا خیر؟» تصریح کرد: قرارداد ما با قلعه نویی یکسال و نیم است ولی یک بندهایی برای همکاری مشروط وجود دارد. قلعه نویی خودش دوست دارد در تیم بماند ولی باید دید شرایط چطور رقم خواهد خورد.