سکوت ویسی عامل قهرمانی استقلال در لیگ برتر

 مدت‌ها است از عبداله ویسی هیچ خبری نیست. نه از رفتارهایش در کنار خط و نه از مصاحبه‌هایش. ویسی عادت‌های خاصی دارد اما انگار در لیگ پانزدهم آن ها را افزایش داده تا نشان دهد که آقای خاص فوتبال ایران است.

 

ویسی در مقابل انتقادات ، پیشنهادات ، مصاحبه ها و .... تنها سکوت می کند.

 

سکوتی که البته معنی آن کاملا مشخص است و نمی‌خواهد تیمش در این برهه حساس زمانی وارد حاشیه کند اما سکوت ویسی دلیل دیگری هم دارد و آن هم ناکامی خبرنگاران در پیدا کردن وی است. در واقع ویسی از آن دسته مربیانی است که شماره تلفن زیاد عوض می‌کند و تنها جواب تلفن منزلش را می دهد.

 

شاید خیلی‌ها فکر می‌کنند که این مساله فقط برای خبرنگاران و اهالی رسانع وجود دارد اما ظاهرا اینطور نیست و خیلی‌ از نزدیکان و بازیکنان نیز با این مشکل مواجه هستند. مشکل برقراری تماس تلفنی با عبدالله ویسی فراگیر شد و حتی بازیکنان این تیم نیز مشکلات خود را ابتدا با سرپرست تیم ، بهمن روشنایی در میان می گذارند و پس از آن سرپرست تیم با منزل عبدالله ویسی تماس می‌گیرد و مساله را با وی بازگو می‌کند.

اگر ویسی تشخیص داد ، مساله مهمی است ، یکی از خط‌های تلفن همراه خود را روشن می‌کند و با بازیکن مورد نظر حرف می‌زند اما اگر تصور کرد که لازم نیست صحبت کند، هیچ تماسی با بازیکنش نمی‌گیرد. این مساله باعث دلخوری خیلی از بازیکنان شده و در واقع تعداد زیادی از آنها گلایه‌مند هستند که ویسی خودش را از تیم جدا می‌کند و به بازیکنان تیمش هم شماره تماس نمی‌دهد تا با او در ارتباط باشند.

عده‌ای دیگر هم فراتر از این مساله رفتند و حتی آن را غرور ویسی می‌دانند و فکر می‌کنند این مساله به تیم ضربه می‌زند و باعث می‌شود حتی نتوانند سهمیه آسیا را بگیرند، چه برسد به قهرمانی. اما ظاهرا ویسی نه مغرور شده و نه اینکه خودش را از تیم جدا می‌داند. او دوست دارد در یکسری مسائل، تنها باشد و تنها کار کند. یکی از آنها، بحث نقل و انتقالات تیم است.

در حقیقت، عبداله ویسی سرمربی استقلال خوزستان برای فرار از دلال‌ها تلفن‌های همراه خود را خاموش کرده و برای اینکه در این روزها با مشکل مواجه نشود، راه‌های ارتباطی را بسته تا با پیشنهاد دلال‌ها و حتی بعضی دوستان مواجه نشود. ویسی به خاطر همین هم شماره تماس به بازیکنانش نداده تا بلکه دلال‌ها از طریق بازیکنان به شماره تماس او دست پیدا نکنند. ظاهرا این موضوع تا پنح هفته آینده نیز ادامه دارد و پس از پایان لیگ، تلفن‌های ویسی بار دیگر روشن خواهد شد.