سیاوش بختیاری زاده در  رابطه با نتیجه ای که در دربی 82 به دست آمد، اظهار داشت: من از شب گذشته سه بار فیلم این مسابقه را تماشا کردم و شاید تا آخر هفته این تعداد به سی بار هم برسد. چون باید رقیب این هفته خودمان را به خوبی آنالیز کنم و از شکستی که برای مظلومی به وجود آمد درس بگیرم. همچنین چراغپور در برنامه دیشب شبکه ورزش آنالیز بسیار قشنگی داشت که خیلی به درد من خورد.

وی درباره اینکه در صورت پیروزی امروز ملوان مقابل فولاد سقوط استقلال اهواز قطعی خواهد شد و دیگر شاید بازی این تیم مقابل پرسپولیس حساسیتی نداشته باشد عنوان کرد: من اصلا کاری به برد و باخت ملوان ندارم. استقلال اهواز یک تیم ریشه دار است که باید در این بازی بزرگ از نامش دفاع کنیم. شاید اگر دیر بسته شدن تیم، اتفاقا عجیب نیم فصل و اشتباهات داوری برای ما وجود نداشت الان وضعیت ما در جدول خیلی بهتر بود. با این حال معتقدم تمام تیم هایی که امسال در لیگ برتر بازی می کنند بسیار منسجم و پرقدرت هستند. هیچ تیمی مقابل استقلال ته جدولی هم در امان نیست و مطمئنا ما برای شکست پرسپولیس به زمین می رویم.

سرمربی استقلال اهواز همچنین تصریح کرد: استقلال اهواز در این بازی می خواهد فقط و فقط از سابقه چندین ساله و شرف خود دفاع کند. ما روند خوبی را در نیم فصل دوم داشتیم و به غیر از بازی با گسترش در سایر مسابقات خیلی خوب بازی کردیم. سپاهان، ذوب آهن و استقلال تیم های کمی نیستند که ما توانستیم آنها را متوقف کنیم و حتی شانس پیروزی هم داشتیم. بازی برابر پرسپولیس هم مثل بازی های دیگر است و ما به دنبال یک نتیجه آبرومند و خوب هستیم. 

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که تیمش قدرت شکست پرسپولیس با روحیه و پرقدرت را دارد گفت: من در همین تیم پرسپولیس که صدر جدول است و همه از آن تعریف و تمجید می کنند ضعف های مشهودی دیدم که تعجب می کنم چطور مظلومی از آنها در بازی دیروز استفاده نکرد. پرسپولیس از دقیقه 5 که گل اولش را به ثمر رساند دستش را برای استقلالی ها رو کرد که تنها از سمت راست حمله می کند اما متاسفانه مظلومی باز هم به این نکته دقت نکرد و از همان جا ضربه خورد. همان طور که تمام دنیا تا دو هفته پیش به قدرت بارسلونا صحه گذاشته بودند اما دیدید که در 10 روز سه باخت را تجربه کرد ما هم می توانیم همین پرسپولیس که همه از قدرت آن حرف می زنند را شکست دهیم.  

وی درباره اینکه گفته بود که می خواهد با شکست پرسپولیس جلوی قهرمانی این تیم را بگیرد بیان داشت: نه اینکه جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیریم بلکه ما هم مثل تمام مردم خوزستان دوست داریم استقلال خوزستان قهرمان لیگ امسال شود چون حق فوتبال خوزستان است که چنین عنوانی را به دست آورد. همه مردم خوزستان از ما انتظار دارند تا گام مثبتی برای تیم دیگر این استان برداریم. البته برای خودمان هم قطعا گام مثبتی بر خواهیم داشت.

بختیاری زاده درباره غیبت طارمی در بازی این هفته تیمش مقابل پرسپولیس اذعان داشت: خیلی دوست داشتم پرسپولیس با طارمی بازی می کرد همان طور که در بازی با استقلال دوست داشتم رحمتی مقابل تیم ما قرار گیرد چون حضور چنین بازیکنان بزرگی باعث ایجاد انگیزه در میان بازیکنان جوان ما می شود. 

وی در پایان دررابطه با اینکه شنیده می شود که استقلال اهواز باید در ورزشگاه غدیر از پرسپولیس میزبانی کند گفت: ورزشگاه خانگی ما استادیوم تختی است و اگر بخواهند محل این بازی را به هر ورزشگاه دیگری تغییر دهند نه تنها اجحاف در حق ماست بلکه حق سایر تیم هایی که ما در زمین تختی با آنها بازی کردیم ضایع می شود. نباید فرقی میان پرسپولیس و سایر تیم ها قائل شوند.