ولم می کردند به زمین می رفتم و به استقلال کمک می کردم!

امیرحسین صادقی درباره دربی 82 اظهار داشت: من دوست نداشتم درباره دربی صحبت کنم اما از دیروز تا  حالا آنقدر  از نزدیک حال و روز بد تماشاگران  استقلال را دیدم که تاب نیاوردم. من 12، 13 سال کنار این هواداران بودم و با آنها نفس کشیدم و زندگی کردم. اینجا دیگر بحث شخصی نیست. بحث یک تیم است و میلیون ها تماشاگر.

وی ادامه داد:فکر می کنم آنقدر که از دیروز من قرص خوردم بازیکنان استقلال نخوردند. این شکست برای طرفداران استقلال از مشکلات اقتصادی شان بدتر بود. این تماشاگر با همه مشکلاتش خودش را به ورزشگاه می رساند و زیر باران تیمش را حمایت می کند و باید در هر شرایطی مورد احترام قرار بگیرد. هر چند من خوشبین هستم و انشاالله در آینده با نتایج خوب این شکست جبران می شود. همه ما باید از این شکست ها درس بگیریم. این باخت به تاریخ پیوسته و دیگر نمی توان کاری کرد.

کاپیتان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من دیروز خودم در ورزشگاه بودم و در بین تماشاگران بازی را دیدم و کلی هم حرص خوردم. در دقایقی از بازی اگر دوستانم ولم می کردند می خواستم وارد زمین شوم و به استقلال کمک کنم. ای کاش می توانستم دیروز برای استقلال بازی کنم. من خیلی حرص خوردم ولی باز هم باید بگویم بازیکنان استقلال غیرت کردند و نباید همه چیز را تمام شده بدانند. برزیل با آن عظمت و با در کشور خودش تحقیر شد اما زندگی برای برزیلی ها  ادامه دارد.  امیدوارم این تلخ ترین خاطره استقلال در تمام تاریخ باشد. همه مسوولان، مردم و سرمربی استقلال باید تلاش کنند تا این نتیجه جبران شود. 

صادقی درباره شرایط خودش هنگام تماشای دربی گفت: خیلی سخت بود. به هرحال من خونم آبی است و خودم را تحت هر شرایطی استقلالی می دانم. گل دقیقه 4 همه چیز را خراب کرد ولی باز هم خداراشکر بدتر نشد. دیروز وقتی می دیدم تماشاگران اشک می ریزند من هم با آنها در آزادی اشک می ریختم. باور کنید خود پرسپولیسی ها هم فکر نمی کردند با این نتیجه استقلال را شکست دهند.