مشتری های جدید طارمی

ارسون یانال سرمربی سابق ترکیه، به همراه فیرات دستیار سابق دایی و سرمربی سایپا و همین‌طور مدیران اجرایی دو باشگاه گنچرلر بیرلیگی و ترابوزان اسپور از جمله این مهمان‌ها بودند.

آنها به تهران آمده بودند تا علاوه بر مذاکره با بعضی مدیران و باشگاه‌ها، زمینه را برای انتقال بعضی از بازیکنان به ترکیه فراهم کنند. انگین فیرات سرمربی سابق سایپا در این باره می‌گوید: «هدف ما این بود که مدیران اجرایی فوتبال ترکیه بتوانند یکی از بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا را از نزدیک ببینند. همین‌طور می‌خواستیم زیبایی‌های ایران را به آنها نشان بدهیم. خدا را شکر که بازی هم در سطح بسیار خوبی برگزار شد. یکی از اهداف ما هم دیدن بازیکنان ایرانی و حضورشان در لیگ ترکیه هم بود.»

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مسئولان دو باشگاه گنچرلر بیرلیگی و ترابوزان اسپور از کیفیت بازی فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی خوششان آمده و حتی قرار شده به صورت رسمی از باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکنان درخواست بدهند البته طارمی در اواسط فصل پیشنهاد مالمو را رد کرد و بعید به نظر می‌رسد به لیگ ترکیه برود. او در آخرین مصاحبه‌‌اش هم گفت که دوست دارد در پرسپولیس بماند.