افشارزاده که با داور مشکل دارد!

فریدون اصفهانیان  در مورد شکایت باشگاه استقلال از محسن ترکی به خاطر قضاوت در دربی 82 گفت: شکایتی که از باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است. بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال هم از ترکی تعریف کرد و گفت شکایتی از داور نداریم.

وی در مورد اینکه افشارزاده گفته امروز فیلم بازی را دیده و متوجه اشتباهات داوری در دربی شده است، گفت: این نظر ایشان است. من در ورزشگاه حضور داشتم و بازی را زنده نگاه کردم. کار محسن ترکی درست بود. هنوز هم من فیلم بازی را ندیدم اما صحنه‌هایی که مورد بحث بود دیدم و پنالتی‌های اعلام شده کاملا درست بود. من برای افشارزاده احترام قائلم.

اصفهانیان در مورد اینکه نوید مظفری در شبکه خبر اعلام کرد: دو پنالتی استقلال دیده نشده است، گفت: من برای مظفری احترام قائلم اما نمی‌توانم نظری بدهم زیرا هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام اما در ورزشگاه که حضور داشتم تصمیمات داوری درست بود.

وی در مورد اینکه گفته بود برای داور دربی 82 پاداش در نظر گرفته، اظهار داشت: این پاداش مربوط به سختی مسابقه است زیرا با توجه به حساسیت دربی و اینکه قضاوت این بازی سخت‌تر از بازی‌های دیگر است من پیشنهاد چنین پاداشی را برای تیم داوری دربی داده‌ام.