اصغر حاجیلو   با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان سایپا گفت: در حال حاضر شرایط سایپا خوب است و این تیم با تمرینات منظمی که انجام می‌دهد، خود را آماده دیدار روز پنجشنبه مقابل استقلال خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم تا یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را مقابل استقلال برگزار کنیم و فکر می‌کنم هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، می‌تواند در پایان دیدار سه امتیاز را از آن خود کند.

 حاجیلو در ادامه خاطرنشان کرد: سایپا در این فصل عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست در رده‌های بالای جدول نیز باشد.

سرپرست تیم سایپا در خصوص استقلال نیز گفت: استقلال به دنبال بُرد در این دیدار است تا بتواند همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

وی تاکید کرد: آبی‌پوشان بعد از شکستی که مقابل پرسپولیس داشتند یک بازی قابل قبول را مقابل فولاد خوزستان انجام دادند و توانستند با ۳ گل این تیم را شکست دهند و نمی‌خواهند ۳ امتیاز دیدارهای باقیمانده را از دست بدهند تا بتوانند از غفلت پرسپولیس استفاده کرده و در صدر جدول جای خود را محکم کنند.

حاجیلو در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم را برای قهرمانی در پایان فصل بیشتر می‌بینید، گفت: سرخابی‌ها از شانس بالایی برخوردار هستند و فکر می‌کنم در پایان فصل یکی از این دو تیم قهرمان خواهد شد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای مقابل استقلال خواهید گرفت، گفت: پیش‌بینی بسیار سخت است و در پایان بازی مشخص خواهد شد چه کسی پیروز میدان شده است.