عشوه های نویدکیا ادامه دارد

رابطه سمبل باشگاه سپاهان، محرم نویدکیا و این تیم، در لیگ پانزدهم به عجیب ترین شکل ممکن پیش می رود، در ابتدای فصل و بعد حواشی به وجود آمده نویدکیا ترجیح داد به تیم حسین فرکی نرود و به یکباره از نظرها غیب شد. پس از مدتی و پس از طی روند حاکم بر فوتبال ایران این بازیکن کم کم به مجموعه تیم اضافه شد و پس از آمدن استیماچ، محرم به طور رسمی یکی از بازیکنان تیمش محسوب شد، اما چند هفته ای بیشتر نگذشت تا دوباره روز از نو و روزی از نو! همان اتفاقات مجددا پیش آمد.

 

حالا پس از استعفای استیماچ و اوضاع نابسامان نیمکت مربیگری سپاهانی ها، هواداران اصفهانی به خیال بازگشت اسطوره تیم شان بودند اما او که حالا عضوی از کمیته فنی سپاهان به شمار می رود حرف از رفتن می زند، حرفی که با زبان رسول نویدکیا بیان شد، رسول پس از بازی تیمش در برابر نفت، در میکسدزون عنوان کرد محرم می خواهد از این تیم جدا شود. این در حالیست که سرپرست سپاهانی ها همان موقع و در گفتگو با خبرنگار دیگری می گوید تلاش می کنیم تا محرم از فردا(امروز) به تمرینات بازگردد.

 

 البته خوروش از کیفیت بازگشت نویدکیا که به عنوان بازیکن برگردد و یا مسئول فنی چیزی نگفت اما مشخص است که این باشگاه در تلاش است تا هر چه سریعتر وضعیت کادرفنی این تیم را سر و سامان دهد(حداقل برای ادامه لیگ پانزدهم)، به خصوص آنکه بدانیم نفر اول نیمکت سپاهانی ها قاسم زاغی نژاد است که تاکنون به عنوان سرمربی در هیچ یک از تیم های لیگ برتری مربیگری نکرده است.