تیکه  تکنیکی ترین بازیکن گسترش به پرسپولیسی ها

محمد ابراهیمی در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: امسال بدشانسی‌های زیادی داشتیم. هر چند که مقصر اول خودمان بودیم که اشتباهات فردی زیادی را مرتکب شدیم اما خدا را شکر خیلی زود به رقابت‌ها بازگشته و شکست‌ها را جبران کردیم و هفته به هفته بهتر شدیم.از ابتدا سیاست باشگاه رتبه تک رقمی بود که این اتفاق فعلا رخ داده هر چند که اگر خوش‌شانس‌تر بودیم و اشتباهات داوری هم نبود می‌توانستیم سهمیه آسیا را هم بگیریم.

وی ادامه داد: هر چند که همیشه گفته‌ام داوران را دوست دارم و همیشه از آنها دفاع کردم چون داوران لیاقت زیادی دارند. هر آدمی ممکن است اشتباه کند و داوران هم مثل همه ما هستند. معتقدم که شخصیت آنها هیچ زمانی حفظ نشده و احترامی که باید به آنها گذاشته نشده است. با این حال امیدوارم که داوران در عرصه فوتبال موفق باشند.

ابراهیمی گفت: در فصل جاری خیلی اتفاقات دست به دست هم داد تا در برخی مسابقات نتیجه لازم برای گسترش به وجود نیاید. از جمله آنها حضور برخی بازیکنان جوان و کم تجربه بود که فکر می‌کردند رتبه تک رقمی برای گسترش کافی است و همین جاه‌طلب نبودن باعث شد در برخی مسابقات ناکام بمانیم. وقتی شما به یک موضوعی راضی باشید مطمئنا به بیشتر از آن نخواهید رسید چون سقف آرزوهایتان مشخص است و دیگر برای بیشتر از آن تلاش نمی‌کنید.

بازیکن گسترش گفت:‌در کنار همه مشکلات فوتبال پاک و مدرنی را ارائه کردیم و همه واقف بودند که گسترش فوتبال رو به جلو و خوبی را ارائه می‌دهد. امیدوارم طی سه هفته آینده هم فوتبال پاکی را شاهد باشیم و هر تیمی که لیاقت دارد بتواند قهرمان لیگ شود.

وی در مورد اینکه این روزها بازی‌های خوبی را از او شاهد هستیم تا جایی که کمالوند از کی‌روش خواسته تا او را به تیم ملی دعوت کند، گفت: دراین مورد می‌خواهم در آینده صحبت کنم و ان‌شاءالله اتفاقی که باید بیفتد منتظر هستم برایم رقم بخورد. هر چه که قسمت باشد همان می‌شود. در این خصوص پس از پایان لیگ صحبت می‌کنم چون الان تمرکزم روی موفقیت گسترش است. اگر لیاقت داشته باشم دعوت می‌شوم در غیر اینصورت برای آنهایی که دعوت می‌شوند آرزوی موفقیت دارم.

ابراهیمی در خصوص کمالوند گفت: از سرمربی گسترش تشکر می‌کنم. او با جان و دل تلاش می‌کند. من سختی‌های زیادی را در فوتبالم کشیدم اما به خاطر کمالوند با گسترش قرارداد سفید امضا کردم و امروز هم از شرایطم راضی هستم. علاوه بر اینکه خوشحالم که یک سال دیگر هم در تبریز ماندم. همچنین به خاطر شرایط گسترش از مسئولان این تیم نیز تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه جوره ممنون کمالوند هستم. درست است پیشنهادات دیگری هم داشتم اما چون تعریف کمالوند را شنیده بودم به پیش او آمدم و او هم به ما بها داد و از همان سال ممنون کمالوند هستم.  مطمئن باشید رفاقت ما هم در درون زمین و هم در بیرون زمین ادامه داشته و دارد و امیدوارم او یک روز به حقش برسد. کمالوند باید به خیلی جاها می‌رسید اما اتفاقاتی افتاد که این امر محقق نشد و امیدوارم سال‌های آینده او به حق واقعی‌اش برسد.

هافبک مهاجم گسترش در مورد دیدار هفته بیست و نهم این تیم با پرسپولیس گفت: رقبای ما برایمان هیچ فرقی با هم ندارند و ما در همه دیدارها با جان و دل بازی می‌کنیم. قبل از بازی با پرسپولیس یک دیدار سخت با سپاهان داریم که باید 3 امتیاز آن را ابتدا بگیریم. پس از آن 10 رو تعطیلیم و وقت مناسبی هست تا با تمرینات کافی به استقبال بازی با پرسپولیس برویم. مطمئنا هر دو تیم در این بازی کار سختی را در پیش دارند.

ابراهیمی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها خواسته‌اند به خاطر اتفاقات اهواز این دیدار در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود، گفت: در اهواز دعوا بین طرفداران دو تیم بود و ربطی به مسئولان برگزاری نداشت و همان زمان هم متعجب شدم که چرا ورزشگاه تختی را انتخاب کردند. شما ببینید که در ورزشگاه اختصاصی گسترش هر دو تیم استقلال و پرسپولیس با ما بازی کرده و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده چون واقعیت این است که فرهنگ مردم و هواداران آذربایجان خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. شاید این صحبت‌ها از حیطه وظایف من خارج باشد اما هوادار با هوادار فرق می‌کند.

وی ادامه داد: در اهواز دعوا بین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها بود ولی در تبریز استقلال و پرسپولیسی وجود ندارد که این اتفاقات بیفتد. در بازی با استقلال و پرسپولیس همه طرفدار ما هستند و این اتفاقات هم رخ نخواهد داد. جالب است که پرسپولیسی‌ها که صحبت از بازی تاکتیکی در زمین مسابقه می‌کنند و انتقاد می‌کردند که چرا باید در زمین ناهموار تختی اهواز بازی کنند حالا به دنبال زمین ناهموار یادگار هستند. این در حالی است که اگر واقعا به دنبال فوتبال بر روی زمین هستند زمین اختصاصی گسترش یکی از بهترین زمین‌های ایران و در حد ورزشگاه آزادی است.

ابراهیمی در پایان درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد ندارد، گفت: قبل از پاسخ به این سوال جا دارد در گذشت مهرداد اولادی را تسلیت بگویم. ما نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده برای ما می‌افتد و از فردایمان هم خبر نداریم. اولادی تا دو ساعت قبل از فوت با دوستانش بود و امروز زیر خروارها خاک است. پیشنهاد برای من هست اما به آن فکر نکرده‌ام و فقط تمرکزم روی سه بازی آینده گسترش و موفقیت با این تیم است. در پایان هم برای تمام بازیکنان فوتبال که در مستطیل سبز هستند آرزوی سلامتی دارم چون چشم خانواده‌های آنها به ساق‌های بازیکنان‌شان است و هیچ گاه دوست ندارند مصدومیت یا مشکلات اینچنینی را از ‌آنها ببینند.