مراسم ختم مهرداد اولادی امروز در مسجد جتمع شهرک غرب برگزار شد و اهالی ورزش و مردم بدرقه خوبی از ستاره فقید فوتبال کشورمان به عمل آوردند. در ادامه با حاشیه های این مراسم همراه باشید:

*علی کریمی کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران زمانی که در مراسم حاضر شد با استقبال شدید مردم روبرو شد. بهرام افشارزاده هم به محض دیدن علی کریمی او را در آغوش گرفت.

*علی پروین سرمربی اسبق سرخپوشان تهرانی در مراسم حضور پیدا کرد و بلافاصله با آمدن او، هواداران محاصره اش کردند و از اتفاق رخ داده برای مهرداد اولادی ابراز ناراحتی کردند و علتش را از علی پروین می پرسیدند.

*همزمان با ورود علی پروین، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در مراسم حضور پیدا کرد اما این دو نفر با یکدیگر برخوردی نداشتند.

*وحید طالب لو، دروازبان تیم فوتبال استقلال تهران و میرشاد ماجری سرپرست تیم خونه به خونه بابل هم در مراسم حاضر شدند. مصطفی قنبرپور مربی پرسپولیس تهران هم خودش را به شهرک غرب و مسجد محل برگزاری مراسم رساند.

*اعضای تیم صنعت نفت آبادان با لباس گرمکن و متحد در مراسم حاضر شدند. نادر دست نشان سرمربی نفتی ها هم همراه بازیکنان در مسجد جامع حاضر شد.